hyvännäköinen nainen työkaverina
19.09.2020
Heissan. Saako työkaverin ulkonäköä kommentoida? Aloitin vähän aikaa sitten uudessa työpaikassa, ja katseeni kiinnittyi erittäin hyvännäköiseen naiseen. Hän on ehkä noin 30, ja pitää usein nahkahametta. Tuo hame korostaa aivan mahtavasti hänen seksikästä takapuolta. Olen katsellut sitä hänen tietämättään vähän joka välissä. Ehkä hän on sen huomannutkin. Seurauksena on, että minulla seisoo useita kertoja päivässä, kun näen hänet. Haluaisin sanoa hänelle, että hän on todella kaunis, ja että nahkainen hame sopii hänelle tosi hyvin. Pitäisi vaan tietää, saako niin tehdä. Voidaanko se kokea seksuaalisena häirintänä? Sen tiedän, ettei toisen vartaloa saa kommentoida. En saa sanoa, että sinulla on tosi herkullisen näköinen pylly, vaikka haluaisinkin. Iltaisin haaveilen tästä naisesta ja harrastan samalla sooloseksiä. Näin kerran jo unta, jossa riisuin hänen hameensa, ja totesin pikkarien kostuneen kiihotuksesta. Ymmärrättekö, että välillä on aika vaikea keskittyä töihin.
thumbnail image1

Nuorisotiedottaja Piia Vastaa
21.09.2020
Hei,
Hienoa kuulla, että sinulla on herännyt seksuaalisia haluja. On normaalia fantasioida esimerkiksi työkaverista, mutta asia kannattaa jättää fantasiointiin ja sooloseksiin – ainakin alkuun.
Kuten itsekin sanoit, toisen vartaloa ei tule kommentoida. Omat seksuaaliset fiilikset kannattaa muutenkin työelämässä pitää kurissa – varsinkin, kun on uusi työpaikalla ja ei vielä tunne työkavereita.
Seksuaalisen häirinnän kokeminen on hyvin yksilöllistä, jonka vuoksi kannattaa olla erittäin varovainen, mitä sanoo toiselle ja miten käyttäytyy tai toimii seksuaalista kiinnostusta herättävän henkilön seurassa.
Voit toki flirttailla työkaverillesi ja tarkkailla, vastaako hän siihen. Tässä kannattaa olla kuitenkin aika harkitseva, jotta toinen ei koe tilannetta liian vaivaannuttavaksi tai ahdistavaksi. Kokeile esimerkiksi kehua häntä kauniiksi ja katso, miten hän reagoi heti tilanteessa sekä myöhemmin. Kaikki eivät osaa heti tilanteessa näyttää oikeita tuntemuksiaan, mutta myöhempi käytös osoittaa usein, miten toinen on kokenut tilanteen.
Terveisin, Piia