Punoitusta virtsaputken suulla
15.11.2022
mulla on vuoden ollut virtsavaivoja tiheästi pitää käydä tässä lokakuun lopussa on ollut kovia kipuja pitää wc käydä 10-15 kertaa päivässä ennen oli wc 4-6 kertaa päivässä tilanne koko ajan muuttuu huomaksi kaikki testi tehty ei ole virtsatien tulehdusta koskaan eikä etu rauhasen tulehdusta eikä mitään vikaa löydy edelleen sama vaiva jatkuu hoidoista ole mitään apua virsatähystyksellä katsottu ei mitään löytynyt rakohuutelu ei auta vähän helpottaa erilaisia lääkeitä koitettu enkä saa riittävästi apua asun tukiasunnossa eikä ohjaajat edes ymmärrä minkälaisia kipuja on eikä ne edes tee mitään heidän mielestä on aika normaalia tämä tilanne missä vika virtsaputki punoitusta viime päivinä ollut voiko se vaikuttaa kipuihin
jw
Nuortenelama2

Nuorisotiedottaja, Nuortenelämä.fi Vastaa
15.11.2022
Hei!
Oireilusi ei kuulosta normaalilta vaan vaatii lisää tutkimuksia. Kerroit, että olet käynyt jo monenlaisissa tutkimuksissa. Oletko käynyt sukupuolitautitesteissä? Jotkut sukupuolitaudit voivat aiheuttaa virtsavaivoja. Ymmärrän, että voi tuntua turhauttavalta hakeutua uudelleen tutkimuksiin, jos aikaisemmista tutkimuksista ei löytynyt selittävää syytä. Ja kurjaa, jos koet, ettei tukiasuntosi ohjaajat ota oireitasi todesta. Valitettavasti näin netin välityksellä ei tarkemmin pysty sanomaan, mistä oireilusi voi johtua, vaan sinun tulee hakeutua uudestaan tutkimuksiin, esimerkiksi omalle terveysasemalle tai opiskeluterveydenhuoltoon.
Tsemppiä sinulle! Toivottavasti syy oireiluusi löytyy ja saat sitä kautta avun.
Terveydenhoitaja Matleena | Nuortenelämä.fi