ahdas pimppi
12.12.2021
Mikähän on vikana, kun pimppi tuntuu niin ahtaalta? Olen useamman kerran kokeillut sormettaa itseäni. Yksi sormi mahtuu sisään ihan hyvin. Kahta sormea en ole saanut sopimaan. Olen ollut kiihottunut aina kun olen tätä kokeillut. Pimppi on tuntunut oikein liukkaalle. Yhdyntä ei onnistu varmasti, pippeli ei sisääni menisi. Olen fantasioinut, kuinka pippeli liukuisi pehmeästi sisälleni. Onko se nyt ollenkaan mahdollista? Mitä pitäisi tehdä?
Hannele klippt3

Seksuaalineuvoja Hannele Pelli Vastaa
22.12.2021
Hei,
Kiitos kysymyksestä ja mukavaa kuulla, että olet tutustunut omaan kehoosi. Sinun ei tarvitse olla huolissasi, että yhdyntä ei onnistuisi. Emätin venyy kyllä - naisen ollessa kiihottunut emätin alkaa kostua ja emätin laajenee. Yhdynnässä voi käyttää myös erilaisia liukasteita, ne lisäävät nautinnollisuutta.
Jatka itseesi tutustumista, voit kokeilla erilaisia fantasioita. Seksi ei ole suorituslaji, tärkeää on rentoutua, eikä ottaa siitä paineita. Sinä olet vielä nuori, sinulla on koko ihana elämä aikaa ottaa selvää, mistä juuri sinä nautit. Seksuaalisuus on ja pysyy meissä läpi koko elämän, toki se saattaa vähän muuttaa muotoaan matkan varrella.
Puolison tulee olla luotettava ja asioista pitää pystyä puhumaan. Seksi saa olla hauskaa!
Mukavaa joulunaikaa sulle!
Terveisin, Hannele