nystyrät vaginan sisällä
10.08.2020
Löysin superkiihottavan pornovideon, jolla mies nuoli pillua. Hän nuoli häpyhuulien välistä, ja lopulta kieli oli syvällä vaginassa. Video oli kuvattu niin läheltä, että avautuneen vaginan sisältä näkyi sellaisia nystyröitä. En ole ennen nähnyt sellaista. Onko niitä jokaisella naisella? Minuun tuo video vaikutti niin, että alkoi tehdä ihan järjettömästi mieli saada pillua.

Terveydenhoitaja ja seksuaalineuvoja Tessi Vastaa
Nuorisotiedottaja Piia Vastaa
18.08.2020
Hei,
Koska en ole nähnyt kyseistä videota, en pysty kommentoimaan sitä, miltä naisten sukupuolielimet näyttävät siinä ja näyttävätkö ne kaikilla naisilla samanlaisilta. Ero pornoelokuvien näyttelijöiden ja ”tavallisten tyttöjen” välillä on se että pornoelokuvien tyttöjen alapäitä on tavallisemmin käsitelty plastikkakirurgialla, jotta ne näyttäisivät ”oikeilta”. Mutta ymmärsin, että kysymyksesi käsittelee videon naisen emättimen sisäpuolta ja en uskon, että siihen olisi tehty toimenpiteitä vaan se on varmaankin täysin normaali. Ei ole helppoa vastata, näyttääkö kaikkien tyttöjen sukupuolielin samalta kuin videossa, koska tyttöjen sukupuolielimet – kuten miestenkin – voivat näyttää erilaisilta eri henkilöillä.
Terveisin,
Tessi