Ongelma
10.08.2021
Parhaan kaverini tyttöystävä on lähettänyt minulle muutaman alastonkuvan itsestään ja kaverini ei sitä tiedä. Aluksi olin mielissäni kun hän lähetti kuvan mutta muutaman kuvan jälkeen en enää ole. Pitäisikö minun kertoa kaverilleni tästä ?
Tero
thumbnail image1

Nuorisotiedottaja Piia Vastaa
13.08.2021
Hei,
Suosittelen, että kerrot kaverillesi. Uskon, että jokainen haluisi vastaavassa tilanteessa tietää oman kumppaninsa touhuista.
Kannattaa toki hieman varautua kaverisi suhtautumiseen. Voi olla vaikeaa uskoa omasta kumppanista tämmöistä, mutta se, että kerrot itse asiasta rehellisesti kaverillesi, on tässä viisas ratkaisu. Kaverisikin ymmärtää sen vähintään ajan kanssa.
Kenenkään ei tarvitse joutua vastaanottamaan alastonkuvia toiselta henkilöltä tahtomattaan. On myös toki luonnollista, että kuvista on aluksi mielissään, eikä sitä tarvitse hävetä. Voisit ilmaista kaverisi tyttöystävälle suoraan, että et halua enää alastonkuvia häneltä. Jos sanominen ei auta, ota ihmeessä uudelleen yhteyttä, niin voimme miettiä yhdessä asiaan ratkaisua. Samoin, jos sinulle aiheutuu muuten asiasta ongelmia.
Tsemppiä!
Terveisin, Piia