runkkaaminen
24.01.2021
Olen 13v. poika enkä osaa runkata että tulee spermat. Murrosikä alkoi kohta 2vuotta sitten. Pippeli on stondiksessa noin 12cm ja normaalisti noin 6cm. Karvoja on paljon ja pari kertaa on yöllä spermaa tullu housujen etumukseen. Neuvokaa miten runkkaan niin että tulee spermaa?

Terveydenhoitaja ja seksuaalineuvoja Tessi Vastaa
Nuorisotiedottaja Piia Vastaa
02.02.2021
Hei,
Olen hieman epävarma tarkoititko, ettet voi saada orgasmia – vai saatko orgasmin, mutta et siemensyöksyä? Kerroit, että olet pari kertaa saanut yöllisiä siemensyöksyjä, joten kuulostaa siltä, että kroppasi toimii normaalisti ja fyysisesti mitään ei ole vialla. Mutta ikäsi perusteella, mielestäni sinun ei tarvitse olla huolissasi siitä, ettet ole vielä saanut siemensyöksyä itsetyydytyksessä. Masturboi siten, kun se sinusta parhaalta tuntuu. Se on hyvä keino oppia tuntemaan oma kroppasi ja mikä itsestäsi tuntuu hyvältä.
Kroppasi kehittyy edelleen ja uskon, että tilanne järjestyy itsestään, kunhan olet kärsivällinen. Kaikki kehittyvät eri tahtiin ja sinun ei tarvitse verrata itseäsi kehenkään muuhun.
Terveisin, Tessi