outo tajunnan hämärtyminen suuseksin aikana
19.12.2019
Hei! Minulla oli tyttöystäväni kanssa muutama päivä sitten aivan poikkeuksellinen seksikokemus. Olen miettinyt sitä kovasti sen jälkeen, mutta en vaan ymmärrä, miten se meni sillä tavalla. Nyt olisi mielenkiintoista kuulla asiantuntijan näkemys asiaan. Olimme siis sängyssä, ja ainakin minulla oli tosi kovat halut. Edellisestä laukeamisesta oli kulunut kolme vuorokautta. Hyväilyjen jälkeen aloin nuolla tyttöystävääni, ja hän sai siitä orgasmin. Sitten vaihdoimme osia. Minusta tuntui alusta asti todella hyvältä. Hänen käsityöskentelynsäkin tuntui tavallista paremmalta. Suuseksi oli entistäkin kuumempaa. Muutaman minuutin jälkeen minulle tuli sellainen ihmeellinen mielihyvän tunne. En ollut laukeamassa, mutta tunsin sellaista erikoisen vahvaa turvallisuuden tunnetta. Oli vaan niin hyvä olla siinä, kun tyttöystävä nuoli ja imi minua. Sanoinkin hänelle, että onpas tämä nyt ihanaa. Silloin hän pussasi penikseni kärkeä, ja jatkoi sitten nuolemista. Pari minuuttia siitä koin sitten ihmeellisen tunteen. Sitä on vähän vaikea selittää, mutta yritän parhaani mukaan. Tuli vähän sellainen uninen olo. Suuseksi tuntui koko ajan hirveän hyvältä. Tuntui jotenkin, kuin olisin siirtymässä johonkin toiseen todellisuuteen. En osaa sanoa mihin, mutta jotenkin näin sen koin. Seuraavista hetkistä minulla ei ole muistikuvaa. En siis itse tiedä, mitä tapahtui. Tyttöystäväni ihmetteli, kun näytti kuin nukahtaisin. Hän jatkoi kuitenkin suuseksiä. Hän huomasi kuinka penikseni oli tullut vielä vähän kovemmaksi, ja aavisti minun olevan laukeamaisillaan. Olin kuulemma saanut erittäin runsaan siemensyöksyn kovalla paineella. Olin samalla nytkähdellyt muutamaan kertaan. Ihmeellistä on vain se, että en itse muista koko laukeamista. Puolisen minuuttia sen jälkeen olin havahtunut. Oloni oli todella rento ja hyvä. Hämmästyttää vain, mihin tajuntani katosi vähän ennen laukeamista. Tällaista ei ole ennen sattunut. Harmittaa vähän, etten ollut kykeneväinen nauttimaan orgasmistani. Varmaan tämä outo hetki liittyy jotenkin siihen, että koko seksin ajan tuntui paremmalle kuin koskaan aiemmin. Kysyin vielä tyttöystävältäni, mitä hän minulle oikein teki. Hän vastasi vain, että "hieroin kielelläni pippelin päätä". Osaatteko sanoa, mikä voisi selittää näin omituisen tapauksen? Ainakin olin selvin päin, kuten aina. Humalan piikkiin tätä ei voi laittaa!
kristiina annila

Kätilö ja seksuaalineuvoja Kristiina Vastaa
02.01.2020
Hei!
Upea kokemus sinulla tyttöystäväsi kanssa! Tällainen on mahdollista, muttei mitenkään tavallista. Et varsinaisesti kuvaile tajunnan menettämistä, vaan ennemminkin hiukeaa hyvänolon tunneta, jonka turvallisuus, rakastettuna ja hyväiltynä oleminen sai aikaan .Kuitenkin, olisi varmasti hyvä selvittää asiaa vähän tarkemmin, mikäli koet että menetit tajuntasi orgasmin aikana.  Poissaoleva tunne voi toki tulla silkasta mielihyvän valtavuudesta, ja nautinnolle antautumisesta, mutta tajunnan menetys ei ole aivan yhtä mutkatonta, ja vaatii kyllä selvittelyä.
Orgasmi on hyvin kokonaisvaltainen ja parhaimmillaan erittäin voimakas kokemus. Jotkut ihmiset kokevat olevansa ns tajunnan rajamailla.
Kokemuksesi on merkki siitä upeasta tunteesta, johon nautinto turvallisessa suhteessa voi parhaimmillaan johtaa. Usein tälläinen voi myös liittyä hengityksen tahdin vaihteluun, välillä saattaa hengittää nopeammin, välillä pidättää hengitystää, ei aina tietoisestikaan.
Pienikin hapenpuute aivoissa voi johtaa tämmöiseen kokemukseen.
Sinun tapauksessasi olisin kyllä sitä mieltä, ettei syytä huoleen ole.
Toivottavasti saatte pitkään iloa toisistanne, ja kiitos että jaoit upean kokemuksesi.
Kaikkea hyvää teille!
Kristiina
seksuaalineuvoja
uroterapeutti
kätilö