Pornonäyttelijään kohdistuvat vaatimukset
19.05.2022
Moikka. Luin äskettäin, että pornonäyttelijöiden (miesten) on pystyttävä hallitsemaan oma siemensyöksynsä niin hyvin, että pystyy laukeamaan tismalleen halutulla hetkellä. Se on siis jo pääsyvaatimuksena. Muuten on turha havitella koko alalle. Kuinka on mahdollista pidätellä siemensyöksyä minuuttitolkulla, ja laskea sitten spermat heti kun sitä vaaditaan? Pitääkö miehellä olla joku erityistaito/ominaisuus, jotta tuo onnistuisi? Kysyisin vielä suuseksipornosta. Olen nähnyt käsittämättömän kiihottavaa pornoa, jossa nainen kutittelee kielensä kärjellä terskan päätä, ja välillä antaa kielensä pyöriä terskan ympärillä kosketellen sitä erilaisilla kielen liikkeillä todella hellästi ja varovaisesti. Tätä jatkui yli 15 minuuttia. Voiko yksikään mies kestää noin ihanan hellää ja herkkää kielenkäyttöä noin kauan? Vai onko siinä varmuudella pidetty taukoja, ja koottu filmi useammasta kohtauksesta? Itse en kestänyt katsoa sitä aluksi kuin 2,5 minuuttia, ennen kuin laukesin. Jatkoin seuraavina päivinä aina siitä kohdasta, jossa sain siemensyöksyn. Vasta neljännellä kerralla pääsin loppuun asti. On suorastaan liian hekumallista ajatella, että pääsisi itse kokemaan tuollaista suuseksiä. Pää menisi varmaan pyörälle nautinnosta.
francesca profil

Seksuaalineuvojaharjoittelija Francesca Vastaa
30.05.2022
Hei!
Kiitos kysymyksestäsi. Pornon tarkoitus on kiihottaa katsojaa seksuaalisesti. Se on siis viihdettä. Harvoin todellisuudessa seksi on mitenkään samanlaista kuin mitä pornoelokuvien perusteella voisi ajatella. Tilanteet pornossa ovat lavastettuja, henkilöt ovat valittu elokuviin ulkonäön perusteella, elokuvaa on voitu tehdä usean päivän ajan eri otoksista, josta on saatu lopulta aikaan kuvaamasi kokonaisuus.
Koska pornoelokuvien kohtaukset ovat näyteltyjä ja koko elokuva etenee käsikirjoituksen mukaan, emme oikeastaan edes tiedä pitävätkö itse näyttelijät kohtauksia kiihottavina. Erilaisia apuvälineitä ja tehosteita käytetään, että saataisiin tilanne vaikuttamaan siltä. Pornossa nähtyihin suorituksiin ei siis itseään kannata verrata.
Ihmiset ovat yksilöitä ja heillä on myös erilaisia mieltymyksiä eli on mahdollista, että kaikki eivät edes koe suuseksin olevan kiihottavaa. Myös uudet kokemukset saattavat jännittää ja näin myös vaikuttaa laukeamiseen edistävällä tai heikentävällä tavalla. Seksin aikana omaa kehoaan kannattaa kuunnella ja oikeassa kohdassa hidastaa vauhtia tai pitää hetken tauko, jos tuntuu että laukeaminen on lähellä ja haluaa sitä viivästyttää. Tällä tavoin voi oppia ohjailemaan siemensyöksyään paremmin ja näin vaikuttaa myös sen tuloon. Kannattaa siis tutustua omaan kehoon ja sen tuntemuksiin, sillä vain harjoittelemalla oppii.
Aurinkoisin terveisin, Francesca