ihastus
21.04.2019
Mulla on sellanen juttu menossa että oon ihastunu yhtee tyttöö joka on jo yhes yhen toisen kans ja musta tuntuu että seki ois ihastunu muhu tai jotai. mut ei saada mitään aikaseks. Ja musta tuntuu et se yrittää jotenki "näpäyttää" mua tai jtn koska ainaku nään sen se yrittää tulla mun eteen sen bfn kanssa ja halailla tai jotai muuta siin mun edes et mä näkisin. joten mitä mun pitäis tehä ? juuh
Hannele klippt2

Nuorisotiedottaja Hannele Vastaa
30.04.2019
Hei "juuh"!
Kiitos kysymyksestäsi. Nyt kysyit kyllä pahan kysymyksen. Kerroit tytöstä johon olet ihastunut ja se ehkä suhun, mutta tyttö seurustelee tällä hetkellä.
Jos sulla on sellainen tunne, että tyttö ois kiinnostunut susta niin asia pitää jotenkin selvittää. Onko sulla tytön numeroa?  Voitko lähettää viestiä? Pyytää vaikka kahville tai jotain? Ensin pitäisi selvittää onko tyttö kiinnostunut susta vai ei. Teidän pitäisi saada olla jossain kahdestaan niin voisitte selvittää onko tunteita puolin ja toisin. Ihastumis /rakastumis asiat ovat kinkkisiä, kun toisen pään sisälle ei helpolla pääse. Luultavasti sun tunnem tytön ihastumisesta suhun on ihan oikea, se tulee selviämään ennemmin  myöhemmin. Ole rohkea ja ota asia puheeksi, ole aito itsesi, älä mitään muuta.
Tsemppiä sulle!
Ystävällisin terveisin; Hannele :)