Jäljet miehen peniksessä
29.03.2019
Hei, kysyisin kun huomasin mieheni peniksessä hankautuma jälkiä. Emme ole hetkeen harrastaneet seksiä joten ajattelin että onko hän mennyt pettämään minua. Hänellä on peniksessä ahdas esinahka ja joskus kuivuutta niin hän ainakin sanoo. Voisiko se aiheuttaa hankaumia vai onko mieheni mahdollisesti käynyt vieraissa ? Myös esinahan päässä oli pieni punainen jälki. Huolestunut
Hannele klippt2

Nuorisotiedottaja Hannele Vastaa
05.04.2019
Hei "huolestunut"! Kiitos sulle kysymyksestä. Kerroit, että miehesi peniksessä on  hankautuman jälkiä ja esinahassa on pieni jälki. Jos miehelläsi on ahdas esinahka se voi aiheuttaa kuivutta ja siitä voi jäädä hankauman jälkiä, esinahkaa voi kuitenkin venytellä löysemmäksi,( huolellinen rasvaus tulee muistaa.)
Se, että onko miehesi pettänyt, minä en voi totuutta tietää, sen tietää vain miehesi. Onko miehesi käyttäytynyt jotenkin oudosti viime aikoina, tai onko jotain muita syitä mistä näin epäilet? Hankaumia voi tulla esim. housuista, pyöräilystä, kuivuudesta ym.se ei välttämättä kerro pettämisestä. Toivon, että huolesi on turha, asioista kannattaa kuitenkin aina keskustella jos jokin epäilyttää.
Mukavaa kevään jatkoa sinulle! :)
Ystävällisin terveisin; Hannele