Jatkuva kiima
04.01.2016
Hei! Oon 17v poika ja mun ongelma on ollu jatkuva kiihottuminen. Kokoaika pyörii päässä naiset ja mitä ne vois mulle tehdä... En oo pystyny olla kolmea päivää kauempaa laukeamatta ja haluaisin saada oltua vaikka parikin viikkoa ilman tyydytystä. Nyt tyttöystäväni ehdotti minulle penislukkoa, joka minulla nyt on ollut puolenviikon ajan. Avaimet ovat tytöllä ja kiihotun vain lisää ja kokoajan tämä lukko puristaa vehjettäni. En pysty nukkua öisin koska tämä sattuu mutta haluan olla tyydyttämättä. En tiedä miten kestän koska saatan joutua olemaan tässä lukossa jopa koko tammikuun. Emme ole harrastaneet vielä seksiä mutta tyttis kiusoittelee kokoajan ja teettää kotitöitä ja pakko suostua koska olen lukittuna... Toisaalta aivan järkyttävän ihana tunne sillä tiedän että kummatkin nautimme mutta samalla tuskaa kun kokoajan haluaisin tulla. Mitä vinkkejä tähän ettei kokoajan pyörisi nää jutut mielessä?

Kouluterveydenhoitaja/seksuaalineuvoja Tessi Vastaa
08.01.2016
Heippa.
Se taitaa olla ihan normaalia sinun ikäisillä että naiset ja seksi pyörii koko ajan päässä, eikä siinä ole mielestäni mitään epätavallista tai ongelmallista vaikka et "pysty" olemaan kolmea päivää kauempaa laukeamatta. Mutta jos sinä koet että ajatukset ja itsetyydytys vaivaa, niin tietenkin se on otettava tosissaan.
Toisaalta haluaisit olla ajattelematta seksiä, ja toisaalta kirjoitat nauttivasi tilanteesta - tämäkin on ihan normaalia. Mutta sinänsä itsetyydytyksellä ei ole mitään riskejä, joten vaikka tyydytät itseäsi päivittäin se ei ole vaarallista enkä oikeastaan näe siinä mitään "ideaa" että olisit kaksi viikkoa runkkaamatta. Miksi? haluatko todistaa itsellesi että pystyt siihen vai onko siihen joku muu syy?
En ole aikaisemmin kuullut että sinun ikäinen nuorimies käyttäisi penislukkoa sillä tavalla kuin sinä, mutta ei kai siitäkään ole mitään haittaa. Tosin en usko penislukkoa auttavan sinua jos haluat paussia fantasioistasi, koska todennäköisesti lukko vaan lisää niitä ja toimii koko ajan muistutuksena vehjeestäsi. Eli jos tidella haluat rauhoittua niin jätä lukko pois ja yritä oikeasti keskittyä johonkin muuhun.
Minä kuitenkin epäilen että sinä nautit fantasioistasi ja lukosta, etkä sinä oikeasti edes halua päästä niistä eroon vaan haluaisit lähinnä päästä niistä puhumaan avoimemmin.
Ei hätää - olet aivan normaali. Jos koet että sinulla on ongelma niin teet asialle jotain, jos et halua muutosta niin jatka samalla tavalla.
Terveisin
Tessi