kolme kysymystä
05.03.2019
Moikka. Mikä olisi hyvä liukuvoide suuseksiin? Poikaystäväni odottaa kovasti, että imisin hänen penistä. Mielestäni olisi hyvä laittaa aluksi liukkaria, kun vain tietäisi mitä. Kostuuko pylly anaaliseksin aikana lainkaan, kuten vagina? Voivatko pissa ja kakka kuulua normaaliin seksiin? Vai ovatko ne jo vähän extremeä?
Hannele klippt2

Nuorisotiedottaja Hannele Vastaa
14.03.2019
Hei! Kiitos kysymyksistäsi. Liukuvoiteita on monenlaisia esim.silikonipohjainen, vesipohjainen, anaaliseksiin tarkoitettu, luomu, maku ja lämmittävä liukuvoide.  Suuseksiin voi kokeilla makuliukuvoiteita jos haluaa, makuja on olemassa kymmeniä mm. mansikka, suklaa, päärynä, lakritsi jne. Linkistä löytyy erilaisia liukuvoiteita.  https://www.sinful.fi/pareille/liukuvoiteet?gclid=CjwKCAjw96fkBRA2EiwAKZjFTf0jJ9C-AoPiXNNSB8In5Weyrn2kx_3IIo3nkoHUC5wr_6M2tGbuxxoCC84QAvD_BwE
Tavallisimpia liukuvoiteita löytyy isoimmista marketeista ja apteekeista. Jos sinulla on luottokortti voit ostaa niitä netistä. Anaaliseksissä tulee aina käyttää liukkaria, anaali ei kostu samalla tavalla kuin emätin. Jossain kondomeissa on liukastusainetta mukana, mutta anaaliseksin kanssa suosittelen käyttämään vielä liukkaria lisäksi.
Pissa ja kakka voivat kuulua seksiin, kunhan muistaa hygienian, niitä on hyvä harrastaa suihkussa.  Ei ole olemassa mitään kriteerejä mikä on "normaalia" ja mikä taas ei. Kunhan ei tee mitään mikä loukkaa toista ja muistaa kertoa niin hyvät kuin huonotkin kokemukset partnerille. Kokeilkaa rohkeasti ja pitäkää hauskaa! Seksin tarkoitus on rentouttaa ja vahvistaa parisuhdetta! :)
Ystävällisin terveisin; Hannele