Miten tulkita miehen ristiriitaista käytöstä?
25.01.2018
Miten ottaa selvää pojan/nuoren miehen todellisista tunteista? Kohtasimme netissä, jossa keskustelu oli oikein antoisaa ja syvällistä, tapasimme melko nopeasti ja tulimme treffeillä erittäin hyvin juttuun. Suutelimme usean kerran miehen aloitteesta ja fyysistä vetovoimaa oli. Treffien jälkeen mies lähetti heti numeronsa ja kysyin illalla hänen mielipidettään meidän tapaamisesta: hän sanoi sen ja suutelun olleen kivaa. Tämän illan jälkeen minä olen aina aloittanut keskustelun ja kun viestit ovat aina vain harventuneet muutaman viikon aikana enkä osannut tulkita miestä, pyysin häntä olemaan selkeä, jotta voitaisiin selkeästi lopettaa tämä juttumme. Tähän en saanut vastausta (eikä hän lukenut viestiä), ja seuraavana päivänä kun lähetin kysymyksen siitä, haluaako hän oikeasti nähdä, hän vastasi haluavansa nähdä ja olevansa kiinnostunut, mutta että on sattunut kaikenlaista. Kuitenkin kun keskustelimme hetken, kysyin, haluaako hän nähdä seuraavana päivänä tai ensi viikkona. Tämän viestin hän luki monta päivää sen lähetettyäni, eikä ole vastannut. Ihmettelevä muukalainen
Nuortenelama2

Nuorisotiedottaja, Nuortenelämä.fi Vastaa
05.02.2018
Hei
Kiitos viestistäsi. Mukavaa, että teidän tapaaminen livenä netissä tutustumisen jälkeen sujui teidän kummankin mielestä hyvin. Harmittavaa, ettet ole saanut selkeitä tai suoria vastauksia tapaamaltasi mieheltä sen jälkeen. Olisi tietysti hyvä ja myös kohteliasta vastata viesteihin selkeästi, ja myös kertoa selkeästi se jos ei halua jatkaa suhdetta.
En oikein pysty antamaan muuta neuvoa kuin kokeilemaan uudelleen vastaisiko mies viesteihisi tai sitten lopettaa viestittely ja odottaa ottaako mies sinuun yhteyttä. Vaikea arvioida miksi hän ei vastaa sinulle ja mitä hän tarkoittaa sillä, että kaikenlaista on tapahtunut.
Tsemppiä asian selvittelyyn. Toivottavasti asiat sekeytyvät pian niin, että sinullekin selviää missä suhteessanne mennään.
terveisin, Mika - Nuortenelämä.fi
Yhteistyökumppanimme Nuortenelämä.fi on vastannut tähän kysymykseen. Kysymys ja vastaus julkaistaan myös Nuortenelämä.fi –palvelun Kysyttävää-palstalla.