Petting
30.01.2016
Hei, olen 15v tyttö jolla on ihana poikaystävä. Emme ole harrastaneet seksiä mutta olemme hyväilleet toisiamme. Poikkikseni tykkää siitä kun hieron ja puristelen hänen kiveksiään kosteusvoiteella liukastettuna, hän aina kertoo samalla miltä tuntuu ja usein pyytää puristamaan kovempaa. Mietin voinko puristaa hänen pallejaan reippaasti niin kuin hän pyytää? Hän sanoo ettei se ole liian kovaa ja hän nauttii siitä silminnähden, mutta pelkään että aiheutan jotain vahinkoa... Toinen kysymys: usein kun alamme hyväillä toisiamme, hän tykkää hieroa ja pussailla jalkojani ja varpaita. Viimeksi hän sanoi että haluaisi minun antavan ensi kerralla hänelle footjobin. En tiennyt mikä se on ja suostuin, kysyisinkin miten se tehdään etten näytä tyhmältä??
Nuortenelama2

Nuorisotiedottaja, Nuortenelämä.fi Vastaa
01.02.2016
Hei!
Kiitos kysymyksestäsi.
Uskon, että poikaystäväsi kyllä kertoo sinulle, mikäli puristaisit kiveksiään liian voimakkaasti, sillä kivekset ovat erittäin tuntoherkkää aluetta. Kirjoitat kuitenkin, että hän kertoo sinulle miltä tuntuu, joten kertoisi varmasti jos sattuisi.
Footjob tarkoittaa sitä, että hyväilet poikaystäväsi sukupuolielinten aluetta jaloillasi joko niin, että hänellä on vaatteet päällään tai ilman vaatteita. Käytät jalkojasi tuottaaksesi hänelle seksuaalista mielihyvää. Miten hyväilyn jaloillasi teet, riippuu mielestäni sinusta itsestäsi, etkä varmasti näytä tyhmältä.
Kirjoitat, ettette ole harrastaneet seksiä. Seksistä pidättäytyminen onkin viisasta niin kauan kuin ei tunne olevansa siihen valmis. Eikä kenenkään saa antaa painostaa itseään mihinkään mihin ei itse koe olevansa valmis. Ajankohdan ollessa oikea tulee kuitenkin muistaa huolehtia ehkäisystä.
Terveisin Miia, terveydenhoitaja - Nuortenelämä.fi
Yhteistyökumppanimme Nuortenelämä.fi on vastannut tähän kysymykseen. Kysymys ja vastaus julkaistaan myös Nuortenelämä.fi –palvelun Kysyttävää-palstalla