puhelinnumeroa vailla
09.01.2021
Mistä voisi saada yksityishenkilön puhelinnumeron? Kaikenlaisia numeropalveluita on kai paljonkin, mutta olisiko mitään ilmaista palvelua. Jos ei täysin ilmaista ole, kunpa olisi edes joku suht halpa ja luotettava. .Haluaisin kovasti tietää yhden tapaamani henkilön puhelinnumeron.
Nuortenelama2

Nuorisotiedottaja, Nuortenelämä.fi Vastaa
21.01.2021
Hei!
Kiitos kysymyksestäsi. En valitettavasti löytänyt sellaista kokonaan maksutonta palvelua, jolla voisi selvittää yksityishenkilön puhelinnumeron.
Esimerkiksi Fonectan sivuilla sanotaan, että heidän palvelunsa kautta tietoja voi hakea maksutta osoitteessa www.fonecta.fi/haku, kun on ensin rekisteröinyt Fonecta-tilin. Tilin rekisteröinti maksaa 0,25 senttiä (kertamaksu). Fonecta on mukana Luotettava Kumppani -palvelussa, mikä kertoo yrityksen vastuullisuudesta.
Toinen tapa selvittää henkilön puhelinnumero on, että etsii hänet esimerkiksi jostakin somekanavasta ja kysyy häneltä itseltään viestillä hänen puhelinnumeroaan. Tai jos tiedät henkilön lähipiiriin kuuluvia ihmisiä, heiltäkin voisi kysyä, jos mahdollista.
Toivottavasti saat puhelinnumeron selville!
Terveisin, Riina | Nuortenelämä.fi