pitkitetty nautinto
02.03.2019
Moi. Olen18v mies, ja olen saanut ensimmäiset seksikokemukseni tämän kevään aikana. On ollut tosi mukavaa, mutta yksi asia häiritsee. Laukean niin nopeasti. Yhdynnät ovat kestäneet korkeintaan minuutin. Siis kondomin kanssa. Itse saan siitä nautintoa, mutta tyttöystävä ei noin lyhyessä ajassa sitä ennätä saada. Luuletteko, että kun saan lisää kokemusta, siemensyöksyn tulo viivästyisi? Vai onko tämä tällaista jatkossakin? Onko tällä jotain tekemistä sen kanssa, että saan siemensyöksyn nukkuessani pari kertaa viikossa? Se tuntuu ihanalle, mutta märät housut on heitettävä pois herätessäni. Niiden kanssa en osaa nukkua. Haluaisin pystyä kontrolloimaan siemensyöksyäni niin hyvin, että voisin itse päättää, milloin annan sen tulla. Sekä unessa että valveilla tyttöystävän kanssa. Voiko tällaista taitoa oppia kovin nuorena? Unelmani on, että voisimme jatkaa seksiä viikonloppuna useita tunteja. Olisi mahtavaa olla lähellä orgasmia tuntien ajan, mutta ei mennä kuitenkaan rajan yli ennen kuin molemmat suorastaan rukoilevat saavansa orgasmin pitkään jatkuneen lähellä laukeamista olon jälkeen. Koko aikaa ei toki oltaisi yhdynnässä, vaan seksiin sisältyisi pussailua, hyväilyä, suuseksiä molemmille ja mielellään myös peppuseksiä. Olisiko teillä vinkkejä, joiden avulla voisin päästä kokemaan tuollaisen taianomaisen yön, jolloin nautinto olisi huipussaan? Reima
Hannele klippt2

Nuorisotiedottaja Hannele Vastaa
20.03.2019
Hei "Reima"! Kiitos kysymyksestäsi. Kerroit, että olet saanut hiljattain kokea ensimmäisen seksikokemuksen. Hienoa! Oli ilo lukea sinun viestiä koska selvästikin olet fiksu, ajattelevainen ja huolehtivainen nuori mies. Seksiin kuuluukin antaa ja saada, seksin tulee olla mukavaa ja rentouttavaa kahden ihmisen välistä hauskanpitoa. Kokemusten myötä oppii tunnistamaan mistä itse ja se toinen pitää ja kokemusten myötä tulee enemmän itsevarmuutta, turha suorittaminen jää vähemmälle.
Nuorena seksuaalisuus on huipussaan ja miehillä laukeaminen on nopeaa. Naisilla laukeaminen, orgasmin saaminen ei välttämättä ole niin helppoa, toki seksissä orgasmin saaminen ei ole mikään pakko, mutta mukavaahan se on. Seksissä rentoutuminen ja hyvä olo on kaiken a ja o. Ehkäisystä tulee huolehtia asiallisesti, ettei siitä tarvitse seksin aikana stressata. Seksiin kuuluu paljon muutakin kuin pelkkä yhdyntä, niinkuin itsekin mainitsit. Esileikkiin on hyvä panostaa ja saada kumppani nauttimaan, mihinkään ei ole hoppu. Voit vaikka antaa kumppanille suuseksiä, jos hän siitä pitää. Vinkkinä voisin sanoa, että jos tiedät että tulette näkemään kumppanin kanssa ja mahdollisesti harrastatte seksiä, niin voit ennen tapaamista harrastaa itsetyydytystä näin, et ainakaan laukea kovin nopeasti ns "löysät pois". Se, että saat siemensyöksyjä nukkuessasi on täysin normaalia, eikä sillä ole vaikutusta siihen miten laukeat seksin aikana.
Ihania hetkiä teille! :)
Ystävällisin terveisin; Hannele