itsetyydytyksen vähentämisestä vielä...
05.04.2021
Pidin melkein 2 viikkoa penislukkoa jotta itsetyydytys vähenisi. Nyt on tullut masturboitua paljon. Halusin pidentää masturbointitaukoa joten teimme ystäväni kanssa kirjallisen sopimuksen ja hän pitää avaimia vähintään 3 viikkoa.
Halusin itse että hän saa hallita masturbointiani. Kannattaako näin tehdä, ja voinko peruuttaa tätä koska meillä on kirjallinen sopimus?? Timo
Nuortenelama2

Nuorisotiedottaja, Nuortenelämä.fi Vastaa
09.04.2021
Hei Timo!
Kiitos kysymyksestäsi. Itsetyydytyksestä pidättäytymisestä ja penislukon käytöstä ei ole haittaa terveydelle. Penislukkoa voi myös käyttää seksifantasioiden toteuttamiseen. Joitakin kiehtoo ajatus siitä, että joku toinen hallitsee omaa masturbointia. Se on täysin ok, jos ajatus lähtee omasta itsestä ja sen toteuttaminen tuntuu molemmista hyvältä idealta.
Jokaisella on myös oikeus kieltäytyä asioista, jotka eivät tunnu itsestä hyvältä. Vaikka olettekin tehneet sopimuksen, on joka tapauksessa kyse sinun kehostasi. Sinulla on oikeus päättää omaan kehoosi liittyvistä asioista. Kaikki seksuaaliset teot ja kokeilut on lupa keskeyttää missä kohtaa tahansa. Voit siis hyvin sanoa kaverillesi, jos haluatkin avaimet itsellesi.
Itsetyydytyksestä saat halutessasi tietoa Hyvä kysymys –palvelusta.
Mukavaa kevättä!
Terkuin, Riina | Nuortenelämä.fi