Kielipusujen antaminen
03.11.2021
Kuinka kielipusu tehdään? Kieli työnnetään toisen suuhun, ja imetäänkö sitä sitten? Ja nuollaan varmaan? Eikö kielellä voikin kosketella kumppanin suuta joka puolelta? Mielestäni sellainen on intiimeintä, mitä voidaan tehdä.
thumbnail image1

Nuorisotiedottaja Piia Vastaa
04.11.2021
Hei,
Kielipusuihin on monia eri tapoja ja eri ihmiset tykkäävät antaa sekä vastaanottaa niitä eri tavoin – siihen ei siis ole ”oikeata” tai ”väärää” tapaa. Toiset tykkäävät, että kielet koskettavat vain vähän toisiaan ja toiset tykkäävät, että kielen tuntee kokonaan suussa. Tässäkin asiassa kommunikointi on hyvä keino selvittää, mistä pussailukaveri tykkää sekä tunnustella, mistä itse tykkää. Jos keskusteleminen aiheesta on vaikeaa, voi mahdollisesti toisen reaktioista tulkita, mistä toinen tykkää.
Parhaimmillaan kielipusut ovat silloin, kun mukana on tunteita ja intohimoa – silloin pussailu sujuu luonnostaan.
Terveisin, Piia