Oikeasti rakastunut vai...
22.09.2015
Hei...
Olen vähän katsellut yhtä meidän luokkalaista, enkä vain vähän, vaan todella paljon. En saa häntä pois mielestäni, ja kun saan, hän palaa takaisin. Olen polttavasti rakastunut häneen ja hänkin vilkuilee minua. Esim. Tänään ihastus oli menossa bussilla kotiin ystävänsä kanssa. Menin juttelemaan heille kaverini kanssa, koska hänkin meni bussilla. Poika päätti että haluaa sittenkin kävellä, minun kanssa... Olisin voinut vaikka lentää siinä tilanteessa. Kävelin hänen kanssa samaa matkaa, tainno minä talutin pyörää. Kun tiemme sitten erosivat, hän näytti alakuloiselta, ja siltä että olisi voinut vielä vkettää aikaa kanssani... Olen siis 7luokalla ja ihastus on samalla kuin minä. Vilkuilemme aina välillä koulussa toisiamme ja otamme katsekontakteja. Äitipuoleni sanoo että olemme todennäköisesti viimeistään 9 luokalla yhdessä... Se olisi elämäni onnellisin päivä, rakastan häntä, ja toivon että se wi olisi yksipuolista. Poika tietäää että tykkään hänestä, olisi kiva tietää tykkääkö hän minusta. Voisikonyästä tulla jotain ja mitä minun pitää tehdä? Kifux
Nuortenelama2

Nuorisotiedottaja, Nuortenelämä.fi Vastaa
25.09.2015
Hei, kiitos viestistäsi.
Ihastuminen on ihana tunne, se välittyy viestistäsi. Ihastumiseen voi toki myös liittyä kuvailemiasi epävarmuuden tunteita, etenkin siitä, onko ihastuminen molemminpuolista. Ihastumisissa kannattaa yleensä edetä rauhassa ja antaa asioiden tapahtua omalla painollaan. Ihastumista tai rakastumista ei voi pakottaa, se tapahtuu jos on tapahtuakseen. Jatkakaa kaveruutta, tutustukaa rauhassa toisiinne ja viettäkää yhdessä aikaa. Jos ihastuminen ja tykkääminen ovat molemminpuolista, varmasti se aikanaan tulee ilmi. Toki toisen tunteista voi sopivassa tilanteessa kysyä myös suoraan. Liika innokkuus saattaa kuitenkin joskus karkottaa ihastuksen kohteen poiskin. Toisesta unelmoiminen on mukavaa, mutta kaikkea aikaa siihen ei tietenkään kannata kuluttaa. Muistathan antaa aikaa myös koulunkäynnille, harrastuksille ja muille kavereille. Mukavaa syksyn jatkoa sinulle.
terveisin Teija - Nuortenelämä.fi
Yhteistyökumppanimme Nuortenelämä.fi on vastannut tähän kysymykseen. Kysymys ja vastaus julkaistaan myös Nuortenelämä.fi –palvelun Kysyttävää-palstalla.