seksiä useamman tytön kanssa
29.10.2021
Miksi jotkut paheksuvat, jos ihmisellä on useampia seksikumppaneita? Olen lukion toista luokkaa käyvä nuori mies, jolla on säännöllistä seksiä kolmen saman luokan tytön kanssa. Olen jokaisen heidän kanssa pari yötä viikossa. Kyse on vain hauskanpidosta ja nautinnosta. Me kaikki olemme nauttineet seksistä, ja saaneet paljon uusia kokemuksia. Voivatko jotkut olla vain kateellisia? Eikö seksiä saisi olla niin paljon kuin haluaa, ja vaihtelevasti eri kumppaneiden kanssa?

Terveydenhoitaja ja seksuaalineuvoja Tessi Vastaa
Nuorisotiedottaja Piia Vastaa
02.11.2021
Hei,
Seksuaalinen moraali on hyvin yksilöllinen asia, mutta siihen vaikuttavat usein mm. yhteiskunnan/kulttuurin/uskonnon näkemys seksistä ja minkä nähdään olevan ”oikein”.
Nykyään on mahdollisuus valita, haluaako tulla raskaaksi, eikä sen vuoksi seksisuhteen tarvitse tarkoittaa, että olet vastuussa toisesta henkilösta samalla tavalla kuin se on aikoinaan ollut. Ainoa asia, jolla varsinaisesti on väliä, on se, että olette rehellisiä toisillenne, jotta kaikki osalliset tietävät, mistä on kyse ja kukaan ei loukkaannu elätellessään toiveita jostain muusta.
Sääntö, joka pätee lähes kaikkeen: Se mikä on sinusta oikein – ei tarvitse olla kaikkien muiden mielestä oikein ja niin pitkään se on hyväksyttävää, kun se ei satuta ketään.
Terveisin, Tessi