surullinen loppu videolla
28.12.2022
Näin pornovideon, jossa oli mies ja kaksi kaunista naista. Mies riisui naisten alusvaatteet, ja kaikki hyväilivät toisiaan. Suuseksiä oli pitkään, ja kaikki nuolivat toistensa sukuelimiä. Sitten mies sanoi, että nyt hänen on valittava toinen teistä. Hän laittoi kondomin, valitsi naisista kurvikkaamman, ja alkoi panna häntä. Toinen naisista alkoi itkeä lohduttomasti, ja lähti pois. Minun kävi häntä sääliksi. Miksi videolla oli tuollainen loppu? Se tuntui ikävälle. Nainen hylättiin niin surkeasti.
Stinke

Nuorisotiedottaja Stinke Vastaa
29.12.2022
Hei ja kiitos kysymyksestäsi!
On kurja kuulla, että pornovideon yllättävä juonikuvio on saanut sinut surulliselle mielelle. Pornoa saa katsoa, mutta on hyvä muistaa, että myös porno voi aiheuttaa monenlaisia inhimillisiä ja negatiivisiakin tunteita, kuten ahdistusta ja surua. Näistäkin on hyvä keskustella, kuten kaikista mieltä painavista asioista!
Katsomassasi pornovideossa on takana käsikirjoitus, jonka joku on kirjoittanut ja mitä pornonäyttelijät seuraavat. Myös pornossa kuten elokuvissakin on aina käsikirjoitus ja videolla esiintyvät henkilöt tekevät pornoa työnään. Pornotyöskentely on pitkälti näyttelyä ja tilanteita ohjaa elokuvan ohjaaja. Elokuvaa näkemättömänä minun on miltei mahdotonta tietää miksi käsikirjoittaja on valinnut videolleen noin surullisen lopun. Ehkä hän on halunnut, että pornokin voisi välittää jotakin tunteita tai ajatuksia pelkän kiihottamisen sijaan.
On kuitenkin tärkeää, että muistat, että pornonäyttelijä ei ole varmasti kokenut asiaa surullisena, vaan hän on tehnyt työnsä eli näytellyt itkevää. On kuitenkin hienoa, että sinussa on herännyt empaattisia tunteita ja olet kyseenalaistanut kyseisen toiminnan. Hylätyksi tulemisen tunne on hyvin ikävä ja surullinen tunne ja kertoo paljon hyvää sinusta, että reagoit pelkästään sellaisen näkemiseen kielteisesti, vaikka ikävä tilanne tapahtuikin toiselle eikä sinulle itsellesi.
Terv. Stinke