Tuntoherkkä paikka pippelissä
27.12.2022
Olemme viime aikoina kokeilleet suuseksiä tyttöystävän kanssa. Lienee tyypillistä, että en kestä sitä kun vähän aikaa, kun saan siemensyöksyn. Viime viikolla tyttöystävän kielikosketus löysi pippelistäni niin tuntoherkän kohdan, että se tuntui erityisen hyvältä, ja sain siemensyöksyn saman tien. Se on toistunut sen jälkeen pari kertaa. Onko tämä tyypillistä, että pippelissä on joku erikoisen herkkä kohta? Se on terskassa oikealla puolella.
Stinke

Nuorisotiedottaja Stinke Vastaa
29.12.2022
Hei ja kiitos kysymyksestäsi!
Onpa mukava kuulla, että tyttöystäväsi kanssa olette rohjenneet kokeilla uusia ja molemmista mukavilta tuntuvia asioita yhdessä! Siemensyöksyn saaminen nopeastikin on täysin tavallista. Joskus siemensyöksyn saamiseen puolestaan saattaa mennä enemmänkin aikaa. Tämä riippunee tilanteesta sekä mielentilasta, kiihottumisasteesta sekä muista muuttuvista tekijöistä. Mikäli kosketus tuntuu todella hyvältä, ei ole tavatonta, että siemensyöksykin tulee nopeasti.
Miehen penis ja etenkin terskan alue ovat erittäin tuntoherkkiä alueita. Pelkästään peniksen päässä on 4000 hermopäätettä! Jokaisen anatomia on kuitenkin erilainen, joten voi hyvin olla, että peniksestä löytyy erilaisista kohdista erityisen herkkiä kohtia. Mukava että olette löytäneet sinun herkän kohtasi!
Terv. Stinke