vaikeeta aikaa en tiedä miten jaksan
22.07.2016
Moikka! Mulla on ollu viimeisen puolen vuoden aikana aika paljon muutoksia elämässä, on täyttäny 18, sain auton ja ajokorttin, monet sanoivat että kasvoin aikuiseksi yön yli, sain duunin, ajoin itteni uupumuksen partaille, aloin seurusteleen ja erosin, löysyin uuden rakkauden johon olen oikeesti rakastunu niin kovasti ja kiinttnyt häneen, sitten erottiin ja palattiin yhteen. Olen kilpaurheilia ja tämä vuosi ei ole mennykään hyvin ja alkaa tuntuu että kaikki vaan menee alaspäin,vaikka olen saanut viettää aikaa mulle rakkaimman ihmisen kanssa niin kummiskin on tälläinen olo.
Ei tämän naisen kanssa ole helppo tilanne, kun hän on asuu vielä samassa osoitessa kun nykyinen/ex mies.
Mitä minun pitäisi tehdä? rankkaaaikaa!!!!

Nuorisotiedottaja Sanna Vastaa
26.07.2016
Hei rankkaaikaa
Valitettavasti ovat nyt kaikki meidän suomenkieliset työntekijät lomalla, yritän kirjoittaa sinulle vaikka minun suomea ei ole aivan huippu.
Ymmärrän että on tapahtunut aika paljon viime aikoina elämässäsi. Sinulla on paljon mietittävää, eikä mitään helppoja asioita. On ymmärrettävä että et voi niin hyvin. Mutta luulen että olisi hyvää pysäyttyä nyt vähan aikaa ja miettiä mitä haluat ja miten saat sen. Toivottavasti sinulla on joku oikein hyvä ystävä tai sukulainen kenen kanssa voisit keskustella tätä. On aina hyvää saada jonkun toisen mielipidettä asiasta, joskun toisen ihmisen ajattelee jotain mitä on aivan mennyt itseltä ohi.
On aika suuri ikäero teistä, oli pakko sanoa, mutta varmasti voisi mennä aivan hyvin kuitenkin jos molemmat ovat sen mielestä että tämä on se oikea. Mietin vaan vähän siitä kun sun rakas asuu vielä sen entisen miehen kanssa. Onko aivan mahdotonta hänelle hankkia oma asuntoa, vai eikö han haluaa??? En tarkoitan nyt mitään pahaa, mutta kuullostaa aika epärehellistä sinulle. Ei ole ihmettä että voit huonosti.
Jos on noin suuri ikäero, tulee aika monta ongelmia kaupan päälle. Jos sinä ehkä joskus haluaa lapsia, hänelle rupee pian olla se aikaa ohi. Hän on tehnyt paljon sellaisia asioita mitä sinulla ei ole vielä, ja sinun pitäisi saada omia kokemuksia omalla tahdilla. Voi olla että hän ei enää esimerkiksi haluaa olla baareissa  koska hän on ollut siellä jo monta vuotta. Se on uutta ja kivaa sinulle  ja se on aivan oiken, se kuuluu sinuun ikään.
Jos teillä ei ole puhunut tämmöistä asioista vielä sinun tyttöystävän kanssa niin olisi vamasti hyvää käydä vähän läpi. Saat kerroa miltä sinulle tuntuu ja hän saa selittää miksi jatkuvasti asuu toisen miehen kanssa jos on takoitus että te olisitte yhdessä. Olisi hyvää että te molemmat saisi kertoa minkälaisia ajatuksia tellä on teidän suhden kanssa, ja minkälaisia tulevaisuus ajatuksia teillä molemmilla on. Kun ei tunnu hyvältä on aina hyvää keskustella ja ottaa selvää mitä se toinen ajattelee.
Pidän peukalot että kaikki menee hyvin, ota milellään yhteyttä uudelleen jos haluat. Tessi, meidän terveydenhoitaja on takaisn töyssä ensi viikkona.
Terveisiä, nuorisotiedottaja Sanna