Pikku kikkeli
14.08.2018
Olen 14 vuotias poika spermaa kikkeli ihan lapsenomainen karvoja vähän kivekset alkanu suurenamaan 2v sitten koht koulu lääkäri tarkastus pelkään että nauraa niin pienelle kikkeli kuuleman mukaan tarkistaa pituuden myös pippelistä on tyttöystävä kesä sanoi että voitaisko panna olisin niin kovasti halunnut mutta ei minusta ole mihinkää nolaisin vaan itteni Pieni värkki
Hannele klippt2

Nuorisotiedottaja Hannele Vastaa
14.08.2018
Hei "pieni värkki"!
Kiitos kysymyksestäsi. Kerroit, että olet 14-vuotias ja murrosikäsi on vasta alkanut. Jokainen nuori kehittyy omaan tahtiin, eikä sitä todellakaan pidä hävetä. Murrosiässä tapahtuu kropalle suuria muutoksia ennen aikuisikää, välillä se voi olla raskasta kun kroppa muuttuu ja mieli heittelee. Välillä menee hermot ja välillä taas on mahtavaa elämää, sekin kuuluu murrosikään, hormoonit vaikuttavat mielentilaan. Koululääkäri on ammattilainen eikä hän arvostele sinua millään tavalla, hän tekee vain työtään. Lääkäri näkee päivittäin monenlaisia nuoria, eikä hänen tehtävä ole arvostella ketään, sitä ei kannata pelätä, eikä jännittää. Hän tarkistaa vain, että kehityt normaalisti, eikä sinun tarvitse olla huolissaan mistään. Murrosikä kestää muutaman vuoden, mutta sen jälkeen sinä olet aikuinen mies. Kerroit, että n.2 vuotta sitten fyysiset muutokset ovat alkaneet, tulet muuttumaan vielä ainakin  2-3 -vuotta. Nauti nuoruudestasi ja älä ajattele että olisit nolo tai et pystyisi  mininkään, kyllä sinä pystyt kunhan luotat itseesi! :)
Mukavaa syksyn alkua ja tsemppiä koulun alkamiselle! :)
Ystävällisin terveisin; Hannele