seksivideot
26.06.2018
Haluaisin nähdä sellaista pornoa, joka olisi todellisen seksin kaltaista. Siis hellää ja rakastavaa. Aina sanotaan, että pornosta ei pidä ottaa oppia, ja että oikea seksi on jotain aivan muuta kuin näytelty porno. Eikö sellaista oikeaa seksiä voi nähdä mistään? Luulisi, että sillä olisi paljon enemmän katselijoita kuin rankalla pornolla.

Nuorisotiedottaja Liselott Vastaa
02.07.2018
Hei!
Sinulla on hyvä pointti ja olet ihan oikeassa. Mutta valitettavasti emme saa antaa porno-vinkkejä kun sivustolla liikkuu niin paljon alaikäisiä. Harmi, kun ajattelee ettän useimmat nuoret näkeekin pornoa kauan ennen kuin he täyttävät 18, ja todennäköisyys on todella iso että se mitä he näkevät ei ole just semmosta mistä puhut. Mutta toivottavasti löydät kuitenkin semmosia videoita ym mistä tykkäät. Pieni vinkki voisi olla hakusanoja kun "fair trade porn" (rättvisemärkt porr - Itämeren länsipuolella tämä puheenaihe on ehtinyt paljon pitempää kuin Suomessa), "feminist porn" ja niin poispäin. Huom että nämä sanat eivät ole poliittisiä tässä tapauksessa.
Terveisiä, Liselott