Pyllyreiän hyväily nenällä
04.10.2022
Poikaystäväni kertoi minulle seksiin liittyvän haaveensa. Hän haluaisi hyväillä nenällään pyllyreikääni. Minulle ei ole koskaan tehty sellaista. Minua ujostuttaa olenko varmasti puhdas. Tuntui tosi yllättävältä, kun hän sanoi, että olisi kaikkein parasta, kun minulta tulisi juuri silloin pieru. En osannut oikein sanoa mitään. Haluaisin kuulla teidän neuvojilta onko tuo haave ns. normaaliin seksiin kuuluvaa. Voihan se olla sitä aivan täysin, vaikka en ole osannut aikaisemmin edes ajatella mitään tuollaista. Enhän voi kokeilematta kuvitellakaan, miltä nenä tuntuu pyllyreiässä. Poikaystävä kertoi, että haluaisi ja uskoisi minun nauttivan siitä kovasti.
Stinke

Nuorisotiedottaja Stinke Vastaa
06.10.2022
Hei ja kiitos kysymyksestäsi!
Kerroit, että sinua askarruttaa poikaystäväsi sinulle jakama seksuaalifantasia, jossa hän haluaisi hyväillä rektumiasi nenällään. Kerroit jännittäväsi mm. omaa puhtaustasoasi sekä sitä, että tällainen toiminta on sinulle täysin uutta.
On täysin ymmärrettävää kokea olonsa ujoksi uusien asioiden edessä ja haluankin muistuttaa, että sinun ei tarvitse tehdä mitään, mikä ei tunnu sinusta itsestäsi luontevalta tai mukavalta. Seksuaaliasiat ja fantasiat ovat hyvin henkilökohtaisia; poikaystäväsi selkeästi luottaa sinuun, kun on uskaltanut jakaa jotakin niin henkilökohtaista. Kommunikaatio onkin erittäin tärkeää parisuhteissa sekä seksiasioissa. Ehkä voisitte yhdessä keskustella asiasta ja voisit kertoa suoraan hänelle, että sinua ujostuttaa ajatuksenkin tasolla hänen kertomansa ja mitä muita ajatuksia asia herättää. Avoin ja toista kunnioittava kommunikaatio on avain luontevampaan seksielämään.
Kuten edellä ja mainitsin, sinun ei tarvitse tehdä mitään vain toista miellyttääksesi. Poikaystäväsi ei voi kertoa sinun puolestasi mistä sinä pidät tai et pidä. On tärkeää pitää omista rajoistaan kiinni. Mikäli kuitenkin päädytte kokeilemaan yhdessä vastaavia asioita, voit tehdä tilanteesta itsellesi mukavamman käymällä suihkussa ennen läheisyyttä, jos sinua jännittää hygieniatasosi. Voit käyttää pesussa myös intiimialueille käytettävää pesuainetta. Voit ostaa esimerkiksi tuotetta lactasyd, jonka ph on ideaali 3.5. Kyseisen tuotteen tai vastaavia löydät apteekista tai paremmin varustetuista marketeista.
Pohdit myös sitä onko poikaystäväsi fantasia normaali vai ei. Seksuaalisten mieltymysten kirjo on hyvin laaja. Se mikä kiihottaa toista, voi tuntua toisesta vastenmieliseltä. Poikaystäväsi fantasia on siis aivan varmasti normaali.