har jag chanser
28.11.2019
seriös fråga. jag e 16 o gillar mogna kvinnor. har jag chans med dem eller ratar alla 30-50 kvinnor unga pojkar? skulle såklart vänta tills jag är 18. tänder inte på flickor i min ålder. __

Terveydenhoitaja ja seksuaalineuvoja Tessi Vastaa
02.12.2019
Hej.
Visst finns det kvinnor som tänder på yngre killar. Alla människor är ju olika och det handlar nog väldigt mycket om att det är rätt person man träffar. Rent statistiskt så är det säkert vanligare att människor attraheras av personer i sin egen ålder, men det är säkert lika vanligt att killar tänder på äldre kvinnor som att äldre kvinnor tänder på yngre killar. Det finns ju ingenting olagligt eller ens olämpligt i att attraheras av personer som är äldre än du själv, så du skall absolut sträva efter att få det du vill ha.
Sen beror det givetvis mycket på vad det är du söker efter, är det enbart sex eller en relation. Ett förhållande med en äldre kvinna kan se ganska annorlunda ut jämfört med ett förhållande med en jämnårig, men det måste inte heller innebära att det är ett problem.
Go for it.
Kram
Tessi