Hur vet jag om detta betyder något?????????????????
03.12.2019
Hej!
Jag gillar en kille ”eller jag har ett extra öga för honom, men... jag vet ej om han gillar mig men vi har snappat fram och tillbaka nu i några veckor och frågat hur han mår och så.
Men under senaste tiden så ser jag honom alltid där var jag är in skolan, överallt!
Jag känner honom lite från förr och så men inte liksom bästa vänner utan vänner är vi men jag undrar om det betyder något när han tittar på mig när han går förbi mig i skolan å går tre till fyra gånger varje rast om mig för att han ska å ”dricka” vatten och så är han alltid ganska nära mig med sitt kompis gäng och så skäns det som att han har någon som kollar om jag tittar på honom.
Vad betyder dehär igentligen? Svara gärna, tack!????

Nuorisotiedottaja Ida Vastaa
09.12.2019
Hej!
Det verkar som du känner av att han skulle tycka om dig lite mer än bara som vänner, stämmer det? Ni skickar med varandra och har gjort det under en längre tid, vilket är ett tecken på att han nog tycker om att prata med dig och vill ha kontakt med dig.  Du nämner också att han titta på dig när han går förbi – varje gång han går förbi.
Man söker inte ögonkontakt med vem som helst – speciellt inte flera gånger ifall man inte är intresserad. :) Så jag tror nog han gillar dig också!
(läs också kommentaren här nedanför)
Kram, Ida