ihana seksikokemus siskolla
18.03.2022
Juttelin isosiskoni kanssa seksistä. Hän kertoi, että on päässyt kokemaan, kuinka lähellä yhdynnän loppua on joskus tuntunut kuin penis ja vagina olisivat täydellisesti yhtä. Hänen oli vähän hankala kuvailla sitä sanoin. Se on vain tuntunut käsittämättömän hyvältä. Voiko siis vagina jotenkin ihmeellisesti ottaa peniksen syleisyynsä? Voikohan tuollaista kokemusta saada kuka vain, vai vaatiiko se jotakin aivan erityistä keholta ja/tai mieleltä?

Terveydenhoitaja ja seksuaalineuvoja Tessi Vastaa
Nuorisotiedottaja Piia Vastaa
29.03.2022
Hei,
Kysyit, voiko kuka tahansa saada tuollaisen kokemuksen ja mikäli voi, vaatiiko se jotain erityistä keholta ja/tai mieleltä. Sanoisin, että kyllä, kuka vaan voi saasa sellaisen kokemuksen, mutta kyse on enemmän siitä, kenen kanssa harrastaa seksiä ja millainen suhde seksikumppaneiden välillä on.
Ihmisten välillä on tietenkin anatomisia eroja – esim. miten jännittää lantiopohjan lihaksia, peniksen koko sekä missä asennossa harrastaa seksiä - mutta ennen kaikkea vaaditaan sitä, että seksikumppanit luottavat toisiinsa, pystyvät rentoutumaan sekä heidän välillä on seksuaalista/emotionaalista kemiaa. Tästä syystä seksi on yleensä parempaa sellaisen ihmisen kanssa, johon on rakastunut, koskaa silloin on luonnollisesti olemassa jo romanttista kemiaa.
Joten kyllä, kuka tahansa voi kokea sen, mutta ei kenen tahansa kanssa.
Terveisin, Tessi