Orgasmin aiheuttamat kehon reaktiot
14.04.2023
Minulla oli tosi nautinnollinen seksikokemus miesystäväni kanssa, joka huipentui elämäni parhaaseen orgasmiin. Orgasmi värisytti koko kehoani päästä varpaisiin, ja sai aikaan sellaisen kuuman olon aallon sisälleni. En pystynyt kontrolloimaan kroppaani. Koin täydellisen rentouden, varpaani kipristelivät, jalkani nytkähtelivät omia aikojaan ja sitten minulta pääsi tosi pitkä pieru. Se pieru oli siis oikea pyllystä tuleva pieru ja tuntui minusta todella hyvältä. Olivatko nämä reaktiot normaaleita naisen orgasmille? Ihanalta ainakin tuntui, ja haluaisin kokea kaiken uudestaan.
Lila Kaki

Nuorisotiedottaja Lila Vastaa
19.04.2023
Hei,
Kiitos kysymyksestäsi!
Kuvailet elämäsi parasta orgasmia, jonka olet saanut nautinnollisen seksikokemuksen seurauksena miesystäväsi kanssa. Kerrot myös haluavasi kokea kaiken uudestaan. Tämän saavuttaaksesi on hyvä painaa mieleen, mikä juuri tästä seksikokemuksesta teki niin nautinnollisen. Oliko se kenties joku tietty asia mitä teitte, joka tuntui sinusta erikoisen hyvältä? Teittekö jotain tavallisesta poikkeavaa vai sattuiko vain niin että kaikki loksahti tällä kertaa kohdalleen? Kerrot kokemuksen tuntuneen ihanalta ja se onkin pääasia, oli kokemuksen taustalla sitten mitä tahansa.
Orgasmin kohdalla on vaikea arvioida mitkä reaktiot ovat niin sanotusti normaaleja ja mitkä eivät, sillä orgasmikokemus (niin kuin moni muukin asia seksiin liittyen) on yksilöllinen. Emmekä täten voi koskaan täysin tietää miltä orgasmi jostakin toisesta ihmisestä tuntuu. Kuvailemasi orgasmin aiheuttamat reaktiot eivät kuitenkaan poikkea normaalista millään lailla. Myös pieraiseminen orgasmin yhteydessä on normaalia. Kehon rentoutuessa ei ole tavatonta, että kaasut pääsevät livahtamaan ulos.
Hyvää kevättä!
Halit, Lila