Tyttöystävän saaminen sairaana
01.06.2024
Olen 29-vuotias mies. Nuorempana olin todella ujo ja minulla ei ole koskaan ollut tyttöystävää. En ole koskaan ollut yhdynnässä naisen kanssa. Sairastan vaikeaa allergian kaltaista tilaa joka tekee työllistymisen vaikeaksi, ellen nyt hyvässä lykyssä saa jota-kin etätyötä. Koulunkin olen saanut loppuun. Saan miehistä paljon tuttavia, mutta en kavereita. Naisten kanssa on yleisellä ta-solla helppo jutella. Yritän jos saisin naisen kaveriksi ulkoliikuntaan netin kautta tai kirjeenvaihtokaveriksi. Siinäkin tosin ajatukseni on pääosin vain tyttöystävän saamisessa.
Masturboin paljon. Erityisesti pidän luonnollisten naisten katsomisesta jolla on karvainen pimppi. Jos saisin ulkoliikunnalla jonkin naisen lähtemään kaveriksi kanssani, miten uskaltaisin suoraan kysyä alkaisiko hän seurustelemaan kanssani? Pelkään, että en työttömyyteni takia kelpaa hänelle. Rahaa kaikki haluavat ja ilman rahaa on vaikea perustaa perhettä. Jos haluaisimme vaikka lapsen, miten työttömänä voisi taloudellisesti lapsen millään huoltaa ja hoitaa? Mitä tukea voisin saada yhteiskunnalta? Uskon, että pystyisin hyvin etäisäksi. Pysyn aikatauluissa, en juopottele jne? Tilanteeni on kuitenkin hankala.
Asia hieman nolottaa minua, mutta miten voisin ottaa mahdollisen liikuntakumppanin kanssa puheeksi, että halusin nuolla hänen pimppiänsä? Ajattelen, että olisin ennen varsinaista yhdyntää, todella hyvä suutelemaan ja hyväilemään naisen kehoa ja nuolemaan hänen vaginaansa jos vain löytäisin naisen joka tulisi minua ujoudessani vastaa. Haluaisin kehittyä naisen tyydyttämisessä sekä ajattelen, että osaan olla rakastava kumppani. Vakavan seurustelusuhteen aloittaminen tuntuu vain vaikealta, koska oma taloudellinen tilanteeni painaa koko ajan taka-alalla.
Haittaako pimpin nuolemista jos se on juuri pissalla käymisen jälkeen pyyhitty tai siinä on runsaasti karvoitusta? Haluaisin, että pystysin vastauksienne jälkeen lähtemään parisuhteeseen.
Kiitos paljon. Tyttöystävän kaipuu
Stinke

Nuorisotiedottaja Stinke Vastaa
06.06.2024
Hei ja kiitos yhteydenotostasi!
Kurja kuulla sairaudestasi, joka vaikuttaa päivittäiseen elämääsi. Toivon, että saat hyvää hoitoa tilaasi ja olet sinut sairautesi kanssa. Todella hienoa, että olet jaksanut suorittaa koulun loppuun. Ymmärrän kuitenkin, että työttömyys voi aiheuttaa monenlaista huolta ja murhetta; toivonkin puolestasi, että sinulle suotaisiin etätyön mahdollisuus, mikäli tykkäisit työskennellä kotoa käsin.
Kerrot saavasi miehistä paljon tuttavia, mutta et kavereita. Millaisissa paikoissa olet tuttaviin tutustunut? On totta, että aikuisiällä uusiin kavereihin tutustuminen voi olla vaikeampaa kuin nuorena. Se ei kuitenkaan millään tasolla ole mahdotonta, mutta kaveruuden ja ystävyyden syventyminen vaatii usein aikaa ja useita tapaamisia. Parhaiten ja helpoiten ehkä toisiin miehiin voi tutustua esimerkiksi jonkin yhteisen harrastuksen kautta. Harrastuksen lomassa tulee usein nähtyä luonnollisesti, tutustuttua paremmin ja kynnys kaverin kysymiseksi esimerkiksi ulos pienenee. En siis usko, että sinussa on mitään vikaa: voi vain olla, että tuttavuudet tarvitsisivat lisää aikaa syvetäkseen kaveruudeksi. Kavereiden saaminen voisi toivottavasti tukea myös itseluottamustasi ja tunnetta siitä, että olet hyvä ja paljon enemmän kuin työllisyystilanteesi!
Kerrot etsiväsi naista netin kautta kirjeenvaihtokaveriksi tai ulkoliikuntaan. Kuitenkin kerrot ajatustesi olevan pääosin vain tyttöystävän saamisessa. Haluaisitko kuitenkin tyttöjä ystäviksesi, vai oletko ainoastaan kiinnostunut romanttisesta suhteesta tytön kanssa? Mikäli sinulla on romantiikan kaipuu ja haluaisit löytää jonkun, jonka kanssa perustaa perhe (kuten tekstissäsi toit ilmi), olisiko sinusta huono idea tuoda nämä asiat netissä ilmi heti kättelyssä? Riippuen toiveistasi, voi asian rehellinen esiin tuominen auttaa sinua tutustumaan lähtökohtaisesti jo sellaisiin ihmisiin, jotka toivoisivat elämältä samankaltaisia asioita.
Kerrot masturboivasi paljon ja pitäväsi naisilla luonnollisesta karvoituksesta. Kummassakaan asiassa ei ole mitään normaalista poikkeavaa. Seurustelusta sen verran, että yleensä ihmiset alkavat seurustella ihmisen kanssa, johon ovat ihastuneita. Toisin sanoen yleensä aletaan seurustella, kun kohdataan ihminen, jonka kanssa halutaan olla, jonka luonteesta pidetään, johon halutaan tutustua syvemmin ja jonka kanssa mahdollisesti halutaan jakaa elämää.
Haluan tällä siis muistuttaa, että kaikkien kanssa kemiat ei kohtaa, vaikka toinen olisi kuinka mukava. Et siis välttämättä itsekään halua alkaa seurustella kaikkien kanssa, jotka alkavat kanssasi kirjeenvaihtoon. Toki niin voi käydä, että tapaat kirjeenvaihdossa ihmisen, johon ihastut, ja joka ihastuu sinuun. Ethän kuitenkaan oleta puolin tai toisinkaan, että sujuva kirjeenvaihto automaattisesti tarkoittaisi halua seurustella.
Kun ihastusta on ilmassa, kysymys seurustelusta ei tunnu välttämättä enää niin jännittävältä. Toisaalta voi olla niinkin, että kun toisesta oikein tykkää, voi kysyminen tuntua vielä jännittävämmältä, koska asiaan liittyy torjunnan mahdollisuus. Parempi on kuitenkin uskaltaa kysyä, mikäli ihastusta tuntee. Mikä on pahinta mitä voisi tapahtua? Pahin skenaario lienee se, että saat pakit. Ja siinäkin tilanteessa olet voittaja: ainakaan sinun ei tarvitse kyseisen ihmisen kohdalla enää miettiä, että mitä jos!
Ihastuminen ja toisesta tykkääminen ovat sellaisia asioita, että ne antavat paljon anteeksi. Toisin sanoen työttömyys ei tuolloin välttämättä ole lainkaan suuressa roolissa! Kun löydät sinua arvostavan ja sinusta pitävän ihmisen, hän varmasti pitää sinusta eikä työstatuksestasi. Eniten työttömyys vaikuttaa varmaan sinuun; olenko ymmärtänyt oikein, että sinua painaa työttömyyden aiheuttama taloudellinen paine? Haluan muistuttaa, että sinä olet paljon muutakin kuin työttömyytesi! Haluan myös itse uskoa, että yhä edelleen suurin osa naisista haluaa lapsia ensisijaisesti rakkauden eli rakastamansa kumppanin kanssa rahan sijaan.
Jos sinusta tuntuu, että kaikki naiset haluavat vain rahaa, etsit naisia ehkä väärästä paikasta? Eivät kaikki ihmiset ole samanlaisia! Haluan myös rauhoittaa sinua, että nyky-yhteiskunnassa vielä perheistä huolehditaan kuitenkin melko hyvin. Tilanteesta ja kotitaloudesta riippuen voisitte saada mahdollisesti asumistukea, lapsilisää, vanhempainpäivärahaa, toimeentulotukea tms. Mikäli nimenomaisesti haluaisit etäisäksi, tulisi sinun luultavimmin maksaa elatustukea lapsestasi. Maksu kuitenkin määräytyy tulojesi mukaan.
Mikäli tulkitsen tekstiäsi oikein, on sinulla tarve saada olla lähellä jotakuta ja mahdollisesti rakastaa ja tulla rakastetuksi. On kuitenkin tärkeää oppia rakastamaan ensin itse itseään eli toivon, että arvostat itseäsi työttömyydestäsi huolimatta. Ujoudesta vielä sen verran, että olemassa on paljon muitakin ujoja ihmisiä, myös naisia! Netti, missä kerrot jo kirjoittelevasi, voi olla tutustumispaikkana helpompi ujoille. Kehotan myös olemaan treffikumppaneille avoin; minusta voit melko alussa kertoa olevasi hiukan ujo. Toivon, että löydät rinnallesi ihanan naisen!
Löydettyäsi naisen, jonka kanssa sinulla on hyvä olla ja hänellä hyvä olla sinun kanssasi, siunaantuu varmasti jokin luonnollinen tilanne, jossa voit tuoda esiin toiveesi siitä, että saisit olla hänen kanssaan intiimisti. Pimpin nuolemisen haaveilemisessa ei ole mitään noloa. Pimppiä voi nuolla, vaikka siinä olisikin karvoitusta tai se olisi juuri pyyhitty. Usein sekä suuseksiä vastaanottavat, että sitä antavat suosivat pesulla käymistä toimitusta ennen, mutta ihmisiä on monenlaisia.
Toivon sinulle rohkeutta olla oma itsesi ja myötätuulta deittirintamalle. Älä menetä toivoasi, vaikka heti ei sitä oikeaa kohdalle osuisikaan! Rakkauden löytäminen on välillä vaikeaa, mutta sen arvoista!
Hyvää kesää sinulle,
Terkuin Stinke