Pettäminen
01.08.2021
Poikaystäväni petti minua. Ostettiin hänelle yhdessä tuollainen penislukko jotta voisin luottaa häneen ja vähän rangaista.
Hän siis itse ehdotti että pitäisin häntä penislukossa niin kauan kuin haluan. Ajattelin viikkoa. Onko se turvallista ja
mikä olisi teidän mielestä hyvä aika olla penislukossa `? tyttö
kristiina annila

Kätilö ja seksuaalineuvoja Kristiina Vastaa
04.08.2021
Hei!
Penislukko ei ole missään nimessä ratkaisu pettämiseen, ja on erittäin huono keino mihinkään muuhunkaan tarkoitukseen. Pettäminen on iso asia parisuhteessa, ja siitä täytyy keskustella yhdessä, ja päättää miten siitä jatketaan eteenpäin. Pettämiseen on jokin syy, ja se ei poistu rangaistuksella.  Penislukko voi myös aiheuttaa vaaratilanteita. Verenkierto voi huonontua, penis ja kivekset ovat liian ahtaassa ja lämpimässä tilassa, jolloin voi tulla turvotusta, kipua ja jopa siittiöiden tuotanto voi häiriintyä pitkäksikin aikaa.
Suosittelen penislukon poistamista heti, ja keskustelkaa asiat selväksi, ja miettikää miten haluatte tästä eteenpäin jatkaa.
Ystävällisin terveisin, Kristiina seksuaalineuvoja