Raskaus
29.12.2018
Mietin vaa et miks kaikki aina pelkää paksuks tulemista niinku siis aina kaikki on seksin jälkee et omg mun menkat ei tullu mä tiesin et ois pitäny olla kumia. Mut onko sitä pakko tulla sisälle ku eihän sitä tuu raskaaks jos ei tuu sisälle nii eihä sitä tarvis pelätä jos ei tulis sisälle Dr ft 7t6,85 suutin h to zuubez d 8d c 9 y6
Hannele klippt2

Nuorisotiedottaja Hannele Vastaa
03.01.2019
Hei "Dr ft 7t6, 85 suutin h to zyybez d 8d c 9 y6"! Kiitos kysymyksestäsi. Kyselit raskaaksi tulemisesta. Jos poika laukeaa tytön sisälle ilman kumia, raskauden mahdollisuus on on aina olemassa ja kumi on myös ainoa ehkäisy mikä suojaa  sukupuolitaudeilta. Vaikka poika ei laukea tytön sisään saattaa pippelin päästää jo ns.touhutippoja ennen varsinaista siemensyöksyä, näistäkin tipoista voi tulla raskaaksi. Tästä syystä kumia tulee  pitää koko yhdynnän ajan ja laittaa se ajoissa päälle heti kun alkaa kunnon erektio. Joskus kuulee puhuttavan "varmoista päivistä" eli tytön kuukautiskierto on vaihessa jossa ei tule niin helposti raskaaksi (juuri ennen menkkoja, tai niiden aikana), tällöin pitää kuitenkin käyttää ehkäisyä koska monen kierto on vielä sekaisin. Toisin sanoen; kumi päälle, niin ei tarvitse huolehtia raskaaksi tulemista, eikä tauteja.
Mukavaa alkanutta vuotta sulle! :)
Ystävällisin terveisin; Hannele