Tanssiminen tytön kanssa
30.12.2021
Meillä oli koulus disko ja siellä pari mun kaverii tanssi hitaita tyttöjen kaa ja näin että ne laittoi niiden kädet tytön pepulle. Se näytti jännält ja haluisin ehkä itekin kokeilla tehä silleen koska tytöt kiinnostaa jo mua jos ens kerralla tulee mahis mut miten pystyy tekee silleen ilman että pippelistä tulee jäykkä ja että se tyttö ei huomaa?
Nuortenelama2

Nuorisotiedottaja, Nuortenelämä.fi Vastaa
07.01.2022
Moikka!
Kiitos kysymyksestäsi. Jos tanssiessa haluaa laittaa kädet tytön pepulle, siihen tarvitaan hänen lupansa. Eli sitten vaan kysymään, jos tulee mahis tällaisiin tansseihin. Erektio eli pippelin jäykistyminen voi tapahtua monesta syystä, monenlaisissa tilanteissa. Erektion tulemiseen ei aina voi oikein vaikuttaa.
Erektion tullessa ei-toivotussa tilanteessa voi siihen kuitenkin yrittää vaikuttaa esimerkiksi ajattelemalla jotain muuta ja olemalla kuin erektiota ei olisikaan. Joskus erektio voi laskea, kun keskittyy oikein kovasti johonkin ihan muuhun juttuun. Housuvalinnalla voi vaikuttaa siihen, että huomaavatko muut erektion.
Erektion tulemista voi oppia hallitsemaan paremmin ja halutessaan saada sen laskemaan nopeammin, kunhan oppii ajan myötä tuntemaan kehoaan paremmin.
Lähde, josta voit myös halutessasi lukea lisää erektiosta: Väestöliitto - Mikä on erektio?
Hyvää vuotta 2022 sinulle!
Lämpimin terveisin, Riina | Nuortenelämä.fi