Alasuoja
11.04.2021
Haluaisin pitää alasuojaa joka päivä mutta mitä jos muut huomaavat. Joudunko koulussa kiusatuksi jos muut huomaavat alasuojan käytön.
Toinen kysymys miksi alkaa seisoa jos joku koskee muhun hanskat kädessä. Lääkärissä ja hammaslääkärissä alkaa seisoa heti hanskojen käsiinlaiton jälkeen. Nolottaa. Voiko terveystarkastukseen tai hammaslääkäriin tulla munasuojat jalassa.
Kolmas kysymys saako uimahalleissa laittaa alasuojakupin uimahousujen sisään. Mitä muut ajattelevat. Ice

Terveydenhoitaja ja seksuaalineuvoja Tessi Vastaa
Nuorisotiedottaja Piia Vastaa
16.04.2021
Hei,
Ensiksi haluaisin tietää, haluatko käyttää alasuojaa piilottaaksesi sen, että sinulla seisoo vai siksi, että koet sen kiihottavaksi? Sillä ei varsinaisesti ole väliä, mutta voisi olla hyvä, että itseksesi mietit tätä.
En osaa sanoa, miten oppilaat koulussa reagoisivat siihen, jos huomaisivat sen. Se saattaisi kuitenkin herättää kysymyksiä, koska ei ole kovinkaan yleistä kulkea ympäriinsä alasuoja päällä koko ajan. Tosin se ei ole mitenkään kiellettyä tai haitaksi itsellesi myöskään – joten se on sinun itsesi päätettävissä.
Ihmiset kiihottuvat erilaisista asioista. Ei ole ollenkaan epätavallista, että erilaiset materiaalit tuntuvat tuntuvat jänniltä tai kiihottavilta – niinkuin sinun tapauksessasi. En usko, että kukaan huomaa alasuojaasi, jos käytät sitä hammaslääkärissä, koska siellä ei tutkita sitä osaa vartalosta. Jos sinusta tuntuu ”turvallisemmalta” pitää alasuojaa, silloin vain yksinkertaisesti pidät sitä. Käyttäessä sitä uimahousujen alla, voi olla, että se huomataan helpommin – mutta voit kokeilla sitä kotona ennen kuin menet uimahalliin.
Terveisin, Tessi