Ympärileikkaus
30.09.2021
Hei. Olen menossa lähiaikoina ympärileikkaukseen. Kysyisin että onko mikä leikkaustyyli semmoinen että itsetyydytys vielä onnistuisi. Lääkäri sanoi että koko esinahka pois jolloin itsetyydytys on vaikeaa. Eero
kristiina annila

Kätilö ja seksuaalineuvoja Kristiina Vastaa
05.10.2021
Hei!
Itsetyydytys ns perinteisellä tavalla ei onnistu jos esinahka on kokonaan poistettu. Lääkäri on ilmeisesti sitä mieltä että koko esinahka on poistettava. Mutta, se ei poissulje sitä ettetkö saisi kuitenkin tyydytystä ilman esinahkaakin. Jotkut miehet sanovat että eivät koe hankaluutta asiassa kun taas toiset ovat eri mieltä. Voit kokeilla kun leikkaushaava on hyvin parantunut. Eihän esim yhdynnässäkään itse esinahka liiku mihinkään. Ja kokeile rohkeasti miltä esim kivesten, välilihan tai peräaukon hyväily tuntuu. Heti leikkauksen jälkeen tunto voi olla heikompi, mutta se korjaantuu kyllä.
Yt, Kristiina seksuaalineuvoja