Peniksen suurrenus
19.03.2021
Hei penikseni on todella pieni noin 8cm erektiossa ja haluisin suurentaa sitö koska olen harrastanut seksiä eikö seksi tunnu miltään eikä penis meni edes kunnolla vaginaan haluan suurentaa penikseni 18cm kokoiseksi Penisongelma

Terveydenhoitaja ja seksuaalineuvoja Tessi Vastaa
Nuorisotiedottaja Piia Vastaa
15.04.2021
Hei,
Alkuun pahoittelut, että vastauksessa on kestänyt.
Kirjoitit, että haluat operoida peniksesi 18cm:ksi ja se on tällä hetkellä 8cm.
Ikäsi huomioon ottaen, on mahdollista, että kehityt vielä – koska kaikkien murrosiän kehittyminen ei ole vielä loppunut iässäsi.
Kerroit, että olet harrastanut seksiä, mutta penis ei mennyt kunnolla emättimeen sisään ja ettei se tuntunut miltään. Luulen, että tätä asiaa voit parantaa paljon vaihtamalla asentoa. Emätin ei ole yleensä syvempi kuin 8-10cm, joten jos koet, että se ei tunnu, voitte kokeilla harrastaa seksiä asennossa, jossa pääset syvemmälle – esim. otat hänet takaapäin tai hän ratsastaa sinulla.
Ei ole olemassa leikkausta, jolla saisit semmoisen suurennoksen kuin haluat. Ne peniksen suurennusleikaukset, joita Suomessa tehdään, voivat suurentaa penistä parin senttimetrin verran. Leikkaukset tehdään yksityisillä – ts. sinun tulee maksaa leikkaus itse, eikä lopputuloksesta voi olla varma. Voit kuitenkin aina varata ajan konsultaatioon ja keskustella asiasta lääkärin kanssa.
Terveisin, Tessi