Tuhmien puhuminen
01.12.2019
hei mietin tässä vaan että miten voisin puhua tuhmia poikaystävälleni? mietin että mitä sanoisin. poikaystäväni monesti kehottaa puhumaan tuhmia sängyssä mutta en oikein keksi mitään ja menen ihan lukkoon, onko teillä vinkkejä mitä voisin sanoa? mistä itse pidätte? tai miten sanoisin tai keksisin aiheita mistä voisi puhua tuhmia? tiedän että voi miettiä mistä hän pitää mutta olen yritänyt sitä ja se ei oikein toiminut. toivoisin vastauksen nopeasti ja kaikkiin kysymyksiini kiitos :) terveisin Iita iita
Pirjo Nylund

Seksuaalineuvoja ja nuorisotyöntekijä Pirjo /SLUTAT Vastaa
18.12.2019
Hei Iita,
Hyvä kysymys sinulla.
Monia kiihottaa se jos puhutaan tuhmia. Poikaystäväsi on kehottanut sinua puhumaan tuhmia sängyssä. Ensinäkin jos et itse halua tehdä sitä, niin ei sinun tarvitse.
Mutta jos kuitenkin haluat yrittää voisitte ottaa siitä poikaystävän kanssa yhteisen ”jutun”. Kysy häneltä mitä hän sanoisi sinulle vastaavassa tilanteessa. Sitten alatte yhdessä keksimään näitä tuhmia,rivoja,kiihottavia juttuja. Jos se ei olenkaan luonnistu ja itselläsi tulee päinvastainen vaikutus, niin sitten pitää hyväksyä se ettei nämä asiat kiinnosta sinua. Ei voi tehdämitään sellaista ä vaan toisen pyynnöstä mikä ei itseä kiinnosta tai kiihota.
Kumminkin toivotan onnea yhteisiin tuhmienpuhumishetkiin!
Pirjo Nylund, seksuaalineuvoja,nuorisotyöntekijä