neuvoja pyllyseksiin
15.09.2020
Heippa. Tässä on 27-v nainen. Haluaisin saada nautintoa pyllyseksistä, mutta en ole saanut sitä. Käytämme tosi paljon liukkaria, ja sitä laitamme vasta, kun olen kiihottunut ja kostunut. Emme siis hätäile. Minuun ei satu, mutta ei se tunnu hyvällekään. Mikä voisi auttaa? Voiko pyllyssäni olla jotakin erikoista? Pyllyreiän nuoleminen on tuntunut oikein kivalta. En myöskään koe tilannetta mitenkään alentavaksi. Syy ei ole ainakaan siinä.

Terveydenhoitaja ja seksuaalineuvoja Tessi Vastaa
Nuorisotiedottaja Piia Vastaa
21.09.2020
Hei,
Kuulostaa siltä, että olette tähän asti tehneet kaiken oikein –  käyttäneet liukuvoidetta ja tunnelma on ollut rento. Kerrot, että nautit anaalin nuolemisesta, mutta et nauti anaaliseksistä. Mielestäni teidän ei tulisi kiirehtiä asian kanssa – nauttikaa ennemmin siitä, mikä tuntuu hyvältä. Ajan kuluessa saata alkaa arvostaa sitä enemmän, esim. aloittamalla hyväilemään peräaukon ympäriltä ja sisältä ilman, että poika laittaa penistään sisääsi. Anaaliseksiä ei ole pakko harrastaa ja seksissä vaatii aina molempien HYVÄKSYNNÄN, jotta sillä olisi merkitystä. Vaikka poikaystäväsi tosissaan haluaisi harrastaa anaaliseksiä, sinun on tehtävä selväksi hänelle, jos et itse halua sitä.
Kerroit myös, että et koe anaaliseksiä ”alentavaksi”, mutta uskon monella olevan silti korkea henkinen kynnys, ottaen huomioon, että alue, joka on jotenkin likainen liittyen ulosteeseen, nähdään erogeenisessä valossa. Vinkkini on yksinkertaisesti, että antakaa aikaa ja tunnustelkaa.
On myös muistettava, että kaikki ovat erilaisia ja kaikki eivät vain pidä anaaliseksiä nautinnollisena. Tämä ei tarkoita, että jokin olisi ”pielessä” – vaan kyse on siitä, miten juuri sinä itse toimit.
Pidä huolta itsestäsi.
Terveisin, Tessi