Erektio ongelmat
29.08.2020
Toivoisin pikaista vastausta.Mikä on kun nykyään vaikea saada ns.stondikseen tätä kestänyt nyt viimeiset 30pv noin.Alkoi yhtäkkiä kun olin yksissä bileissä ja tyttö tuli istumaan päälle niin silloin huomasin kun mitään ei tapahtunut ja tämä tilanne ei siis ole uusi minulle että tyttö tulee syliin istumaan Apumies67

Terveydenhoitaja ja seksuaalineuvoja Tessi Vastaa
Nuorisotiedottaja Piia Vastaa
31.08.2020
Hei,
Kerroit, että sinulla on ollut vaikeuksia saada erektiota viimeisten 30 päivän aikana. Ymmärrän hyvin, että se voi tuntua pelottavalta, mutta en usko, että on syytä olla huolissaan. On täysin normaalia – myös sinun iässäsi – että sekä seksuaalinen kiinnostus sekä kykeneväisyys voivat vaihdella eri aikoina, eikä se tarkoita, että se olisi pysyvää.
Nykyään on käsitys, että nuorten poikien tulisi aina saada erektio ja olla koko ajan valmiina seksiin, mutta näin ei ole. Kaikki tekemisesi vaikuttaa seksuaaliseen haluun, joten jos olet nyt stressaantuneempi kuin aiemmin, alakuloinen, nukut huonommin tai esim. muuttanut tapojasi – voi kaikki tämä vaikuttaa kykeneväisyyteesi saada erektio.
Ota vain rauhassa. Halu tulee kyllä takaisin.
Terveisin, Tessi