Iso kikkeli
27.03.2020
Minulla on semmoinen että penikseni liian iso. Voiko sitä mitenkään pienentää. Olen 15v ja se on nyt jo 24cm tyttöystävääni saatu kun panen häntä pilluun eikä hän pysty rentoutua mutta perse pano onnistuu hyvin mutta haluun panna pilluun mielummin Ongelma
kristiina annila

Kätilö ja seksuaalineuvoja Kristiina Vastaa
30.03.2020
Hei
Peniksen kokoa ei voi muuttaa, ei pienempään eikä suurempaan. Se mitä voitte tehdä tyttöystäväsi kanssa, niin voitte kokeilla erilaisia yhdyntäasentoja, jos löytäisitte sellaisen joka sopii hänelle paremmin. Esim niin että hän on päällä, jolloin hän pystyy itse säätelemään miten syvään penis tulee. Lisäksi kannattaa käyttää jonkinmoista luikastusvoidetta. Se ei välttämättä ole peniksen koko joka on este, koska peräsuoli on huomattavasti tiukempi, ja sen lisäksi sisään päästäkseen on mentävä kahden erittäin tiukan sulkijalihaksen läpi. Toki on niinkin, että emätin on vain 8-10cm pitkä, joten koko penis ei välttämättä mahdukaan sisään. Onko kipu hänellä missä kohdassa, kun olette normaali yhdynnässä? Onko se emättinen aukolla tai heti sen sisäpuolella? Silloin voi olla myös kyse erittäin vaikeahoitoisesta emättimen kiputilasta, vulvodyniitista. Tätä voitte kokeilla esim siten, että sietääkö hän mitään pienempää emättimeensä, aiheuttaako sormen sisäänvieminen kipua, entä kahden? Siinä tapauksessa suosittelen tyttöystävääsi ottamaan yhteyttä gynekologiin.
Terkuin, Kristiina, seksuaalineuvoja