voimakas mieliteko kähmiä persettä
04.01.2022
Minun tekisi ihann hirveästi mieli kähmiä yhden tytön persettä. Olen ollut pari kertaa jo puristamaisillani sitä, mutta olen viime tingassa pystynyt vielä pitämään sormeni erossa siitä. Pelkään, että joku kerta en siihen pysty. Ties mitä hirveää siitä sitten seuraisi. Miten pääsisin eroon halustani? On vaikeaa olla koko ajan koulussa samassa luokassa.
thumbnail image1

Nuorisotiedottaja Piia Vastaa
05.01.2022
Hei,
On tosi hyvä merkki, että tiedostat toisen ”kähmimisen” olevan väärin ja että sillä voi olla seuraukset. Kuten muidenkin mielitekojen kanssa, on vaa maltettava oma mieli ja tekemättä semmoista, mitä ei saa tehdä. Yritä olla ajattelematta tätä haluasi niin koulussa kuin vapaa-ajalla. Uskon, että halusi menee ajan kanssa ohi, koska tiedostat, ettet saa tehdä sitä ja että joutuisit ongelmiin teosta. Jos et ajatuksen voimalla pääse eroon tästä halustasi, voisi olla hyvä keskustella esimerkiksi koulukuraattorin kanssa asiasta ja keksiä hänen kanssa sinulle muuta ajateltavaa koulupäivien aikana.
Terveisin, Piia