Decibel
08.10.2018
hejsan decibel! Har sett att ni har ändrat om lite på hemsidan och det är fint! Men lite förvirrande... fattar inte hu man ser alla frågor och när man ska söka på något kommer det inte fram O.o

Ungdomsinformatören Liselott svarar
09.10.2018
Hej O.o!
Tack för responsen, vad bra att vi får kommentarer av er så att vi ännu kan förbättra. För Decibel är långt ifrån "färdig" än (tex ska alla 600 infosidor bli "rutor" under sin huvudsida och infon på sidorna ska skrivas om), och det finns säkert en och annan bug eller sak som inte funkar som den ska ännu. Så hittar du mera så säg bara till :) Men nu skickade jag i alla fall till vår webbfirma om det du skrev, så ska vi se om vi får det bättre. Tack igen <3
Liselott