28.03.2014
Tjena, har en fråga om hur jag ska kunna ställa allt till rätta. Alltså jag hade fått ett meddelande av en hemlig person som jag icke vill skriva vem. Att jag e söt m.m men jag visste inte riktit om det var den personen som jag har sett eller om det var en som låtsades vara den personen. Så då hade jag bara loggat ut. Men nu vet jag vem det är och mina aningar var rätta, det var hen jag hade sett. Och personen var verkligen söt och snygg. Så då hade jag börjat chatta med personen men hen verkar inte svara, har jag sumpat något? Och isåfall ska jag sluta skicka och hålla huvudet kallt? Eller tvärtom? Sss

Ungdomsinformatörerna Liselott och Sanna svarar
03.04.2014
Hej Sss!
Hur står det till nu, har något hänt sedan du skrev? För ibland händer ju saker och ting väldigt snabbt - det tar ju tex bara några sekunder att skriva ett meddelande ;) Men om du fortfarande stampar på stället och hen inte svarar, så tycker vi att du ska skicka ett meddelande till hen och säga som det är, att du först var osäker på att hen verkligen var den du trodde att det var (och inte bara någon som j*vlades) och att det var därför du inte svarade direkt. Och att du nu är rädd att du sumpat något. Ibland funkar ärlighet faktiskt allra, allra bäst. Tänk själv hur du skulle reagera om någon du gillade och försökt få kontakt med avslöjade den sanningen åt dig - skulle du inte bli ganska lättad då, och förlåta på ett ögonblick? Alla är värda en andra chans och vi tror INTE att du sumpat något nu - bara du faktiskt tar kontakt igen och säger som det var!
Hälsar ungdomsinformatörerna Liselott och Sanna