Förhud
05.01.2021
Vaför e min förhud kort så ollone syns, e 15 år o int nån imin klass syns ollon lika som mitt å ja er int omskori Pitten

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
05.01.2021
Hej,
Alla är helt enkelt lite olika byggda. Så länge din förhud inte är så trång att det gör ont eller är svårt att dra den tillbaka så är det inte ett problem. Det är inget fel med att ollonet syns, och i det skede du skall ha sex så kommer din partner inte att tänka på det eftersom ollonet ändå i de allra flesta fall syns då man har stånd.
Du skriver att ingen annan i din klass ser ut på samma sätt, men högst antagligen har alla andra också någonting som de funderar över med sin egen kropp och jämför med andras.
Försök att inte oroa dig över detta, för den enda skillnaden är att penisen ser lite olika ut i viloläge jämfört med dina klasskamraters - så länge du inte har ont eller har andra problem så fungerar den exakt likadant och då är det inget att stressa över.
Kram,
Tessi