Raderar ni frågor? 2
12.01.2019
Tack så mycket för svar. skulle uppskatta om ni lag en del info i hemliga rutan så det inte syns :( har hemsk ångest hela tiden pga allt o ingenting. Orolig

Ungdomsinformatör Ida svarar
14.01.2019
Hej!
Nu är infon satt i hemliga rutan. Så du kan vara helt lugn. Jag skulle så gärna vilja plocka bort din ångest över det här. Ingen vet om du är från Södra finland, Österbotten eller Sverige. Så det är väldigt liten sannolikhet att någon skulle känna igen dig. Så kom ihåg att andas nu och försök att inte tänka mera på det här. Och om det är något du funderar över får du alltid fråga här! Våga fråga är alltid öppet. Ta hand om dig! :)
Kram, Ida