Motorcykel fälgar
26.03.2017
Hej jag undrar om Ktm exc 125 supermoto hjulen passar och håller för en ktm 690?
Jag har själv en 690 och skulle vilja ha supermoto hjul på den.

Ungdomsinformatören Sanna svarar
19.04.2017
Hej, Vi har svårt att få fram riktigt bra information om detta, men vår expert säger att antagligen ska det nog hålla, men kan vara bra att byta till andra hjullager för att det ska passa på hjulaxeln. Vi forskar vidare och återkommer med mera svar om vi får fram. Kolla igen efter nån dag.
Hälsar ungdomsinformatören Sanna
Hej! Kan tyvärr inte ge ett entydigt svar om de passar eller inte. Ägaren måste kolla på nätet , här är en sajt som han kan kolla från. Beroende på hjulaxlarnas dimension (tjocklek) som varierar årsmodeller emellan så måste de mätas för att ge ett korrekt svar. Det är så väsentlig skillnad mellan en 690 och en 125:a så jag betvivlar nog starkt att 125:ans hjul håller på en 690. http://www.milkolehmus.fi/tuotteet.html?id=22/
Jens