Wish
21.05.2020
Är nätbutiken Wish pålitlig och hur är deras produkter? Har hört rykten om lurendrejeri och dålig kvalitét men också positiva saker. Tänkte fråga här istället för att googla :) Tack! wish?

Ungdomsinformatör Ida svarar
22.05.2020
Hej!
Det är precis så som du skriver i din fråga - vissa produkter är av bra kvalitet och vissa är av sämre kvalitet. Det är olika företag som säljer sina produkter via Wish, allt kommer inte får ett och samma företag. Så det är bra att kolla upp lite extra innan man klickar hem.
Om du beställer därifrån - så skulle jag rekommendera att kolla på "Butiksrecensioner" vad köpare har skrivit. En del kan även ha satt upp bilder på produkten. Så då får man en ganska bra bild hur produkter verkligen ser ut.
Hoppas detta gav dig svar på din fråga! :) Ta hand om dig!
Hälsningar Ida