Är spådom troligt?
27.11.2021
Hur trovärdigt är en spådom? Sånna som sitter och kan kolla in ens framtid osv.
Jag gjorde gratis spådom på nätet och resultatet var skrämmande. Ska man tro på sånt ? Selma

Ungdomsinformatör Kix svarar
30.11.2021
Hejsan!
Du behöver nog inte oroa dig. Såna där ”test” och ”spådomar” på internet är tänkta antingen i underhållande syfte eller för någon att tjäna pengar på andras oro.
Sen om man till vardags vill tro på vidskeplighet och övernaturligheter och sånt så är upp till var och en själv. Liknande som man själv får välja om man tror det finns en Gud eller inte.
Men oavsett vad man vill tro så kan nog ingen random sida på nätet säga vad som ska hända i framtiden, så undvik sådana om de ger dig ångest :)
Ha det bra!
Mvh, Kix