Boktips
22.01.2019
Jag skulle vilja läsa böcker som handlar om
1) Bisexualitet eller kärlek mellan tjejer
2) Psykisk ohälsa
Har ni (eller någon som läser denna fråga) tips på sådana böcker som man kan låna vid Korsholms huvudbibliotek? Hittar ej bra böcker

Ungdomsinformatör Ida svarar
31.01.2019
Hejsan!
Länkar här till ett tips som jag fick av en bekant, boken handlar om bisexualitet. Den finns vid Korsholms huvudbibliotek. Fick även ett annat tips, men den finns inte vid Korsholms huvudbibliotek, men man kanske kunde kolla upp om den finns i Vasa?
På samma sida som jag länkat till tidigare så kan du söka på det ämne du skulle vilja läsa om. Så sök på t.ex. "bisexualitet" och "psykisk ohälsa", det kan även komma exempel på vad man kunde vara intresserad av att läsa inom liknande ämnen. Där nedan ser du också ifall den finns vid Korsholms huvudbibliotek.
Psykisk ohälsa är ett brett ämne så hade svårt att leta efter något, eftersom att jag inte vet om du vill läsa självbiografer eller nått annat. Hoppas du hittar något som du vill läsa! :)
Hälsningar Ida